17 Temmuz 2010 Cumartesi

sırf sana benziyor diye

spor salonlarını bilirsiniz. türlü türlü insan vardır. zayıflamaya çalışanından, doktor tavsiyesi gelenine, kas yığınına dönüşmeye çalışandan, sadece sağlık için spor yapanına kadar çeşitli insan.

bana en çok itici gelen tipler fit olmanın ötesine geçip et yığını haline gelmeye çalışan tipler. spor salonunun ağırlık aletleri bölümlerini kendine tahsisli zanneden ve bu aletleri kullanırken ağırlıkları en yukarı çekerek yüzleri ezişe büzüşe çalışan ve birbirinin kasına buduna iltifat eden tipler.

ben bu tiplerden oldum olası uzak duruyorum. uzak ne kelime, resmen onlara hayalet muamelesi yapıyorum kendilerini biraz kötü hissetsinler diye :) adamlar bakılsın diye onca kas yapmış ama aynada bile onları görmezden geliyorum.

ama bugün bi istisna oldu. geçen de gördüğüm ama yine dikkat etmediğim elemanın biriyle bugün gözgöze geldik. hani insan insan bu kadar benzer. ahmet'e acaip benzeyen biri karşımdaydı. acaba burdaki kuzenlerinden biri mi diye düşündüm. çok da düzgün biri sanırım çünkü diğer kaslı tayfadan ayrı tek başına sessizce çalıştı saatlerce. ben duş öncesi saunaya girmiştim, o sırada o da geldi, tam karşıma oturdu. hoş zaten sauna düğün salonu genişliğinde değil. dibime kadar gelince kendimi bakmaktan alamadım. yüz resmen ahmet ama vücut başka bi adam. kendimi böylesine kaslı ve böylesine iri bi vücutla hayal etmediğimden garip hissettim. zaten nefesimde daraldı fazla kalınca, kaçtım acele. duşumu alıp çıktım. yolda da leman sam'ın "dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe, sırf sana benziyor diye, usulca sokulup merhaba dedim" şarkısı geldi aklıma. eve gelip internetten bulup dinledim hatta :)

adamın yüzü ve alakasız vücudu aklıma geldikçe hala gülümsüyorum. adamla yine denk gelirsek bi dahaki sefere "usulca sokulup merhaba" dermiyim, onu da bilmiyorum.

foto=hothouse.com

4 yorum:

  1. bende spora başladım ali.
    acaba aynı salondamıyız:)))

    YanıtlaSil
  2. çookkkkk uzun yıllar boyunca spor salonuna gitme hususunda kendimi motive ettim durdum.tombiş biriyim napayım. Güzel bir salon bulup yıllık üyelik aldım,parasını ödedim. Heves edip kendime neredeyse spor salonu parası kadar tutan spor kıyafetleri aldım. İki gün gittim, üçüncü gün araba çarptı. 2 ay askıyla dolaştım, kolumdaki sinirler ezilmiş falan. Yani 40 yıllık hayatımda spor maceram sadece 2 gün sürebildi :D

    YanıtlaSil
  3. spor salonunda büyük aşk :P



    hadi inşalla.

    YanıtlaSil
  4. gencbiranne, eve pek yakın değil benim gittiğim yer. aynı salonda olsak, hmm, ilginç olurdu :)

    depresif ayu, geçmiş olsun. umarım tekrar başlarsın. kazasız tabii.

    coach, daha neler :) ama hani o adamla yaşanan herşey büyük olur sanırım. ebattan ötürü :) sevişmek bile uzun sürer yüzeyin genişliğinden ötürü :)

    YanıtlaSil