14 Ocak 2012 Cumartesi

olmuyor

söz verip de ilgilenmiyormuş gibi oldu ama iki akşam da geç çıktım. o vakitten sonra da görüşelim diyemedim evindeki durumları bilemediğim için. ancak gün içlerinde bikaç kez telefonlaşıyoruz "nasılsın? iyi misin?" gibisinden.

bu akşam çıktım işten erkenden çıktım. tabii eve iş getirmek şartıyla :) yakışıklıyı aradım, davet ettim. o gelene kadar salata hazırlamaya fırsatım oldu. dışarıdan hazır bişeyler söyledim bi de. geldi yedik, işten falan konuştuk. biraz da geçmişten. garip oldu. tabii ben kirli geçmişimi anlattıktan geçmiş konusu açılınca utandım biraz. farketti. elimi tuttu. "umurumda değil olanlar, seni seviyorum" dedi. gülümsemekle yetindim. evdeki durumları sordum. "iyi" demekle yetindi. o sırada bana televizyonu açtırdı. gülse birsel'in yeni dizisi başlayacakmış, "izleyelim mi?" dedi. aslında ben avrupa yakası dizisini epey izlemiştim, komikti bazı karakterleri ve esprileri. merak ettim bunu da. gerçi merak etmesem de "evet, izleyelim" derdim zaten. açtım izlemeye başladık. o kıkır kıkır gülüyor her espriye, ben ancak bir ikisinde kopacak duruma gelebildim. bi yandan da gözüm saatte. reklam arası olunca sorma ihtiyacı hissettim. "ailenle sorun olmasın. hani git diye anlama ama geç kalma istersen" dedim. bozuldu sanırım. düzeltmek için bi iki şey daha dedim ama daha b..ka sardım. bana dönüp, sert bi şekilde baktı. sonra da asla ama asla beklemediğim bi şey söyledi. "korkmuyorum, bedeli neyse ödemeye hazırım artık" dedi. o an gözlerinde acıyı gördüm desem yalan olmaz. evdeki durumların iyi olmadığını anladım. kendimi daha fazla sorumlu hissetmemem için söylemese de. ondan böyle bişey duyunca sarıldım, başını omzuma koydum. öyle kaldım biraz. sonra dizinin başladığını farkettim yüzüm televizyona dönük olduğu için. tabii sesini kısmıştım konuşuyoruz diye. o omzumda uyku moduna giren adam dizinin sesini duyunca cin gibi oldu :) çok komikti. öyle başı göğsümde elim saçlarında izledik diziyi. sonra da ben kovdum daha doğrusu evine yolladım "ikimizde bi bedel ödemeye hazır değiliz" manasına gelen yuvarlak cümleler kurarak.

sonra ışıkları kapatıp biraz müzik dinledim tek başıma. yoğun bi haftaydı. her açıdan yoğundu. duygusal olarak da yıpratıcıydı. müzik iyi geldi. gerçekten ruhumu dinlendirdi. yakışıklı ile ilgili de sakince düşünme fırsatım oldu. yeniden yapamayacağımı farkettim ve kabullendim sancılı bi saat sonrası. yani onunla yeniden sevgili olamayız. ama bunu ona söyleyecek cesaretim yok, zaten iradem de yok. biraz zorlasa onla tekrar herşeyi yapmaya müsait bi ruh halindeyim. 

foto=menatplay.com

14 yorum:

  1. Ya ben bu blooo okumam artık yawww, çok oyunbozan ve kincisin sankim...


    Bu fotodaki adamları da kaldır, tahrik oluyom, günaha girecem senin yüzünden:)

    Katı olma bebeem, yumuşak olmaktan zarar gelmez:PP

    YanıtlaSil
  2. http://grooveshark.com/#!/s/Yo+Era+Ninya+De+Kaza+Alta/3qewsw?src=5

    isterdim ki aşkınız bir ömür devam etsin, isterdim ki şimdiye kadar olduğu gibi, mükemmel birliktelik paylaşımlarını okumaya devam edelim. Sonuçta gerçekten zor, böyle bir aşkı bulmak. Ama, işin bir de aması var. Yeniden beraber oldun diyelim, başka başka yerlerden patlak verecek, hatta sırrının duyulmasına kadar varmayacak mı bu ilişki?
    Aşk muhakkak güzel şey, fakat insanın ayakları yere sağlam basmalı. Velhasıl üzülmenden korkuyorum.

    Yukardaki şarkı da sana gelsin. Hepimize gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Söyleyebileceğim tek şey, üzgünüm..

    Ben hep ilişkilerin temelinde sevgi varsa, ne yaşanırsa yaşansın, birbirini seven iki insan her sorunu aşar diye düşünürdüm.. Ama demek ki salt sevgi yetmiyormuş..
    Anlıyorum ki sen heyecanını da, bu sevgiye olan inancını da yitirmişsin..
    Umarım bu aldığın karardan sonra mutsuz olmazsın..

    Son olarak, şarkı armağan etme modasına ben de uymak istedim..
    Bence sözlere dikkat ederek dinle..

    http://www.youtube.com/watch?v=VwfgxvX1d2U&feature=fvwrel

    YanıtlaSil
  4. Dear"Silencedude",
    bir onceki baslikta yorumuma tokat gibi bi yanit yazmissin.Saol kanka.Dogru herzaman dogrudur.Soylenecek cok fazla soz yok.Biraz karisik zor zamanlar geciriyorum.Biraz ustuste geldi,ustune birde pat diye uykusuz uyusmus bi beyinle yakisiklinin olayini okuyunca fazla acilmisim.Simdi sakin kafayla yazdiklarimi okuyunca bende sasirdim.Resmen infilak etmisimm,booooomm!Yazdiklarimda dogruluk payi oldugunu hala dusunmeme ragmen,senin soylediklerine de yurekten katiliyorum kardes.Baskalari kotu diye,baskalari pislige batmis diyerekten ,insan kendinden ve ahlaki degerlerinden asla odun vermemeli. Bunun sonu gelmez cunku.Hatirlattigin icin saol kanka. Isyanima denk gelmis. Sorry millet. Bu arada aldigin karar senin ve yakisikli icin hayirli olur insallah Ali abi.

    YanıtlaSil
  5. Kopan bır dugume sıkı bır dugum atarsınız.. ve ipin en saglam yerı orasıdır artık fakat canınızı en cok acıtan yerıde orasıdır...artık eskısı gıbı dumduz degıldır ve rahatsız eder..

    YanıtlaSil
  6. Olay budur Ali abicim.Sen bir erkeği gayet layıkıyla sevebiliyorsun .Bunu anlamış olduk.ama artık bu hikayenin bitme zamanı geldi. Eğer ailesiyle olaylar patlak verdiği ara sana bok atmayıp doğru düzgü birşeyler söyleseydi neyse, bir yalanı hala sürdürüyor olup senin yanına gelmesi acayip sinir bozucu.20-25 yaşındaki adamlar yapmıyor bu dengesizliği.Sen onun psikologu değilsin .Bunu unutma kalbinide ferah tut yakında geçecek herşey.Sen yine mutlu olacaksın abim , merak etme;)

    YanıtlaSil
  7. bence senin canını sıkan ve o 1 saatlik sürede kafanı kemiren düşüncelerin tamamı onun ailesinin durumu biliyor olması ve bu durumunun sana ve senin aileme sıçrama olasılığı

    bence aranızdaki sevgiden bir eksilme yok lakin sen o konuda elini taşın altına koymaya biraz korkuyorsun gibi

    YanıtlaSil
  8. kim korkmaz ki ogaybende! haklısın.

    şu bakkal şarkısı da senin adına yakışıklıya gitsin; http://www.youtube.com/watch?v=aZ7ONxuGqZo&ob=av3e

    YanıtlaSil
  9. ganimedeski, kinci değilim. ama tabii okumamana saygı duyarım.

    murat, dediğin gibi aşk güzel ama ayakların yere basması da önemli. bu arada şarkı çooook güzelmiş. teşekkürler.

    bir gay, teşekkür ederim. umarım pişman olmam. pişman olmayız. o kararın içinde olmasa da karar iki kişilik idi. şarkı için de teşekkürler. melankoliye bağladınız beni bu şarkılarla :S

    adsız, teşekkürler umarım hayırlısı olur. bu arada özürlük bi durum yok. hepimiz arada patlamak istiyoruz. geçmiş olsun diyeyim

    YanıtlaSil
  10. stubborn, çok güzel bi benzetme olmuş. çok güzel.

    silencedude, hikaye bitmek deme ya içim bi garip oluyor. umarım mutlu olurum bu kararla.

    o gay ben de, aslında o lafın bizimkilere gitmesi olayı bi saat içinde 3-5 dakikamı yemiştir. o kadar başka şeyler var ki. iç dünyamda özellikle. korku var ama gerçeklerden beslenen korkular bunlar.

    karakedi, alemsin ya :) o şarkıların üstüne bu şarkı cuk diye oturdu. toparladın beni, kendime geldim :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Üzülmek senin en doğal hakkın abicim . Kalbinle ilgili olan her iş kalbini kırar , acıtır.Ama sen bu olayda da çok iyi bir iş çıkarttın .Kendine şunu kanıtladın ki , birini çok güzel sevebilen bi adamsın.Unutmaki sen yalnızda çok mutlu olabilirsin . Ve en önemlisi , herşey bir nedenden ötürü olur. Herşey çok mükemmel bir işleyişle ilerler. Eğer üzülmek istiyorsan üzül abim , ağla yalnız takıl , melankoli yap. Sonunda düzelicek kalbin . Unutmaki kalması gitmesinden daha çok acı verecekti onun.Ve eğer kalsaydı olaylar daha iyi olmayacaktı.

    Ve unutmaki Ahmet'le ilişkin bittiğinde de böylesine hüzünlü melankoliktin.N'aptın , ayaklarının üzerinde durdun , arabanda yalnız başına ağladın , kendini salona vurdun .Sonunda kalbin iyileşti ve Allah sana yeni birini gönderdi.Ama yakışıklıyla işler yürümedi çünkü öğrenmen gereken tonla şey var.
    Bunlardan birkaçı:
    1) SEN değer verebiliyorsun
    2) SEN mutluluğu hakediyorsun
    3) ailen SENin için en önemli konu,birini ne kadar sevsende için acıyor onlar için

    Şimdi dinlen abicim , kalbin fazlaca yoruldu .İlerleyen zamanda canın onu aramak isteyecek , kurduğun hayallerde sürekli onun olmasını isteyeceksin .Bunu yapmaktan kendini alma , düşün .Bol bol düşün onu ...çünkü sonunda hayallerinden sıyrılıp sana atttığı kazığı da göreceksin.İşte kalbin o gün bir kez daha iyileşmiş olacak .

    Şimdilik bu kadar deyim .Uzakta olsam da arkandayım abim .Üzme kendini.

    YanıtlaSil
  13. man at play fotoğrafları koyarak beni kandıramazsın.
    :P

    YanıtlaSil
  14. formalite adamı mısın?
    çok itici bir resim.

    YanıtlaSil