18 Şubat 2010 Perşembe

blogger arkadaşım

bugün komik bişey oldu. bi arkadaşımın üç yıllık blogger olduğunu öğrendim. bi ara masasına gitmiştim, o da çay almaya gitmişken masasındaki bi dokümana gözüm ilişti. neymiş diye önüme çekerken mouse'u oynatmışım. ee tabi ekran koruyucusu yokolunca direkt olarak blog admin panelini gördüm. tam blogun adresinide gördüğüm anda geldiğini farkettim. hemen aceleyle sırtımı döndüm ekrana, sanki yanlışlıkla ekran açılmışta görmemişim gibi yaptım. ekrandaki görüntüyü görünce biraz telaşlandı tabi. yerine oturup ekranı minimize etti. ben tabii hiç belli etmedim gördüğümü ama yerime oturduğum gibi hemen bloguna girdim. bugün iki saatim onun yazdıklarını okuyarak geçti diyebilirim. o da benim gibi kim olduğunu gizliyor. işteki sorunlarını bile üstü örtülü paylaşıyor, eşinden dert yanmış bazı yazılarda. bi güldüm bi üzüldüm. ilginç geldi bana, yani okumayı seven biri biliyorum ama yazmayı sevdiğini bilmiyodum. sitede kendine ait şiirler falanda vardı. en ilgincide şiir yazabilecek kadar edebiyatla ilgili oluşuydu. çünkü hiç bu tür şeylerden bahsetmezdi. yani en azından bana şiir yazdığını söylemiş olmasını beklerdim. benim bu tür şeylere ilgili olduğumu bilir çünkü. neyse, vardır kendince bi düşüncesi.

bu arada bişi daha diycem. ister inanın ister inanmayın, spor salonlarında inanılmaz biseksüel ve homoseksüel potansiyel var. zaten milletin birbirlerini yer gibi bakışları yeterince belli ediyor, eee bi de bugün duş bölümünde gördüğüm şeyden sonra artık şüphem kalmadı. peki ne mi gördüm, en köşedeki biraz sotede kalan duş kabininde çıplak iki erkek. ee yuhhhh. milletteki azgınlığa bak. onca spordan sonra gücünüzdemi kesilmedi kardeşim, hem bu nasıl bi cesarettir. neyse, siz siz olun spor salonlarında dikkatli olun. ee tabi öyle bi ortamda sex yapmak gibi bi fetişiniz yoksa :)

3 yorum:

  1. evet öleymiş malesef:((
    benim eşim acarkentte gidio spora adamlar donsuz geziomuş duşlarda:S:s

    iğrenç ya

    YanıtlaSil
  2. Son bölümde güldürdün beni biseksüel :D Adamları fantazi yaparken yakalamışsın, haha :D

    YanıtlaSil
  3. SON BÖLÜME BENDE ÇOK GÜLDÜM :))
    avrupada kadın erkek farketmez bu tip ortamlarda herkes donsuz geziyor :))tabi alışık olmayan bizler için feci bir durum.

    iş arkadaşına gelince söylememesi doğal kendine ait bir dünya oluşturmuş blogunda.
    benimde reel yaşamımda blogumu bilip okuyan kişi sayısı azdır, şu an en yakın arkadaşım bile bilmiyor:)

    YanıtlaSil