24 Kasım 2010 Çarşamba

love

geçen gün arabada yanımda yakışıklı da varken radyo açmıştım. radyoda rosey'in love çalmaya başladı. bizimki de şarkıya eşlik etmeye başladı. ama şarkıya o kadar güzel eşlik etti ki şarkı bitmesin istedim. zaten rosey'in sesini beğenirim ama üstüne yakışıklının aksanlı ingilizcesini ilk  defa dinleyince annemin tatlıları gibi kat kat zevk oldu benim için.

bi de özellikle love gibi bi şarkıyı duyacağım bi seste yanımda söylemesi ayrıca hoştu. sözlerini okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız.

nothing replays
this is what I want, this is what I make
every little thing gonna be alright
one day or so you'll be my love
this time you won't mistake me
i'm ready love for you to take me with you
love, if you ever find me I wonder
will you try me I'm so different than before
oh yes
my love, I know when you found me I'll rock yourself all around me
then I ask you try me I am so different than before
oh yes,
my love I know you'll show me the words

şarkının tamamnının sözlerinin çevirisi de varmış. çeviri tam doğru değil gibi "yok ben ingilizcesini anlamadım" diyip fikir edinmek isteyenler buraya tıklayabilir.

ya bu arada spor arkadaşım demek artık yetersiz ve yazması da uzundu. bundan sonra "yakışıklı" diye bahsedeceğim ondan :)

8 yorum:

  1. uykum kaçtı yazınada yorum yapmadan etmiyim dedim :)) daha kısa ve daha güzel bir tanım YAKIŞIKLI :))) bu arada şarkı gerçekten güzel

    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. işyerine kadar deşifre ettiğine göre Yakışıklıya güveniyorsun ne güzel... bu kadar güven duygusundan sonra sorun çıkmaz ve uzuuun zaman ilişkin sürer sanırım. hadi bakalım Sana ve YAKIŞIKLIN için İzel den Yakışıklım şarkısını armagan ediyorum... sevgilerler

    YanıtlaSil
  3. ne alaka ki J? merak ettim. valla.

    YanıtlaSil
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gözden kaçırdım!

    yakışıklı mı?
    tanrım!!
    ona bu ismi mi verdin????

    YanıtlaSil
  5. yakışıklı acaba ona ne diyor bu bilinmez:)

    YanıtlaSil
  6. ne diycek sevgilim diye düşünüyordur eminim :))

    YanıtlaSil
  7. mevzu harika ! :))
    koptum gülmekten

    YanıtlaSil