18 Ağustos 2011 Perşembe

problem çocuk


kuzenim geldi. hem de ailecek. aramıştı ramazan'ın başlarında istanbul'a geleceğiz bikaç günlük diye ama bu kadar çabuk geleceklerini düşünmemiştim. evim müsait diye gel demiştim. o da eşi ve iki çocuğu ile geldi. güzel oldu ama değişik biraz. büyük olan 5 yaşındaki çocuk inanılmaz bi tip. bişey istediğinde yalan söyleyerek istiyor. "babam dedi ki şunu versin" falan gibisinden. 3-5 isteğinden sonra yalan söylediğini farkedip kuzeni uyardım ama güldü. acaip sinir oldum. tamam dövsün demiyorum ama bişekilde kızabilir. bi de bişeyi isterken tekrar etmesi var. mesela kırılacak bişeyi gösterip "alayım mı" diye soruyor, hayır dediğim de tekrar ediyor evet dedirtene kadar "alayım mı? alayım mı? alayım mı? alayım mı? ...." bi çıldırtan durum da yemeklerde yaşanıyor. "şunu yaparsanız yemek yerim" gibisinden şartlar koşuyor eleman. izlerken bile geriliyorum. belki anne baba olunca buna dayanılabiliyordur insan, ben şu halimle o çocuğa 1 gün bile dayanamam gibi. döverim kesin :)
diğer çocuk ise 1,5 yaşında ve çok tatlı, etli butlu bişey. böyle hafif hafif ısırmalık yanakları kolları. şuanda da sesini duyuyorum diğer odadan :)

bu arada ev kalabalık olunca buluşamıyoruz yakışıklıyla pek. dün ancak spora gitme bahanesiyle kaçtım, hem spor yaptık hem hasret giderdik. biraz da tartıştık yine. ama kırıcı olmayacak şekilde. konu bana sormadan yaptığı itiraftı. o da pişman olmuş ama işte yapacak bişey yok. 

bakalım haftasonu misafirlerim giderlerse yakışıklıyla daha uzun uzun vakit geçiresim var. bi de ceza vereceğim ona, hazır kendisini biraz suçlu hissediyorken. ama nasıl bi ceza vereceğim konusunu henüz düşünmedim. ona hakikaten ders olacak tecrübeyle sabit tavsiyelerinize açığım. 

aslında olay ceza vermelik değil ama böyle bi konuda fikrimi almamış olması beni kızdıran. ben artık iki ayrı kişi değil de bir olduğumuzu düşünürken böyle olması üzdü biraz. neyse, dediğim gibi yapacak bişey yok bu konuda. 

foto=180metabolism.com

5 yorum:

  1. Bence BDSM tarzı bi ceza olsun bol kelepçeli kırbaçlı=) şaka bi yana suçlu hissediyosa dersini almıştır bence uzamasın=)

    YanıtlaSil
  2. siz ne zaman yapıyosunuz?
    çeyrek altınımı hazır ettim de.
    :P

    YanıtlaSil
  3. Bence durumun seni ne kadar rahatsız ettiğini anlamıştır. Bunun üzerine bir de ceza gibi uygulamalara gerek olduğunu sanmıyorum.. Bu konunun tekrarlanmayacağı garantisini aldıysan unutmak en doğrusu diye düşünüyorum..
    Bu hayatta güzel şeyler o kadar az ki, Gereksiz tatsızlıklar yerine elinizde olan güzelliklerin tadını çıkarmaya bakın..

    Sevgilerimle..

    C..

    YanıtlaSil
  4. ars amatoria, cezası kesildi :) mado'nun önünden geçiyorduk, "dondurma alalım" dedim, "benimde içimden geçiyordu" dedi. duracak gibi yapıp, bastım yoluma devam ettim. bi yarım saat yüzü düştü :)

    x-coach, ah be gülüm :) olsa çocuk gel tak diyeceğim, ama bizimki kısır :(

    c.., evet rahatsızlığımı her şekilde ifade ettim o da anladı yarım ağızla özür de diledi. neyse umarım bi daha böyle bişey yaşamayız.

    YanıtlaSil
  5. ya arka fonda çalan müzikten mi nedense bilmem ama, şuanda biseksüelin "daha da özel hayatı"nı okumak istedim :P anladı mı bilmem ama :P

    YanıtlaSil