24 Temmuz 2012 Salı

oruç deneme 1 2

yine uzattım arayı. acil bi seyahat etmem gerekti. işle ilgili. yorucuydu ama döndüm haftasonunda. onun dışında değişen birşey yok hayatımda. itiraf sonrası dostumla da muhabbetim de azalma ya da bozulma olmadı. bu anlamda da rahatladım. iyi gidiyor hayat şimdilik.

bugün oruç tutmayı deneyeceğim. kalkıp hafif bişeyler yedim. bol bol su ve çay içtim :) sanırım en çok buna ihtiyacım olacak. 

bi de annemin yeni bir atağı var şu ara. bi kız bulmuş. bilmem kimin nesiymiş. facebook'tan zorla bi kıza baktırdı bana :) beğendiysen gel görüş tanış diyor. yorum yapmadım. "yoğunum şu ara, bakarız" diye geçiştirdim. güzel düzgün bi kız görebildiğim tek resimden anladığım kadarıyla. ama ben böyle tanışların içinde olduğu, bi buluşmanın bile evlilik detaylarına dönüşebildiği bir buluşmaya cesaret edemem şu ara. istanbul ve ben, iyiyiz şimdilik.

4 yorum:

  1. Sahurda bol yoğurt ye. Hem tok tutar, hem de susuzluk çekmezsin. Allah kabul etsin:)

    Uyuyan dev uyanmış:) Hayırlısı olsun:) Davetiye istemicem, biliyorum göndermezsin.

    YanıtlaSil
  2. Anneler candır, baldır yaa :D

    YanıtlaSil
  3. xcoach, tamam davetiye hazır zaten sadece diğer isim belirsiz :) belli olunca yollarım

    kimya hatun, teşekkür ederim. tüm oru tutanların orucunu kabul etsin. hele ki şu uzun ve sıcak günlerde. ben çok zorlandım. haftasonu tekrar deneyeceğim, hem zaten iftar daveti de var. en sinir olduğum durumdur öyle bi davete tok gidip açmış gibi yapmak :) davetiyelik bi durum yok biliyorsundur

    ozge, oyle oyle. ama biraz fazla düşünürler evlatlarını, kendilerinden bile fazla.

    YanıtlaSil