14 Eylül 2012 Cuma

tek başıma alışveriş


bugün acaip eğlendim. iş çıkışı alışverişe çıktım. tek başıma zor oldu ama aslında düşündüğüm kadar da korkunç değildi. 

önce birşeyler yemek istedim. mönüyü getirdi bi genç adam. sonra siparişi almak için elinde pda ile geldi. ben başladım saymaya, bu da işaretliyor güya. tekrar etti istediklerimi hepsi yanlış :) tekrarladım, o da tekrarladı. yine yanlış :) o kadar tatlı masum genç bi tip ki kızasım da gelmedi. gülmeye başladım, o da güldü. neyse gitti. yanımdan geçerken gülüp durdu. ben de tabii. yemek servisinde aynı şekilde idi. iyi geldi sebepsiz yere gülmek. tüm haftadır üzerimde biriken stresi bi anda aldı sanki :) yemeğin ücretine yakın adisyon bıraktım. giderken de teşekkür ettim çocuğa. herhalde sırf gülümsemek için giderim bundan sonra.

sanırım şanslı günümdü. alışveriş sırasında da bir iki mağaza dolandıktan sonra sıcak bir tezgahtara denk geldim. beni kuzenine benzetmiş :) gelip direkt söyledi bunu da. konuştuk kısa. öğrenciymiş falan :) bildiğiniz ayaküstü muhabbet ettim kızla. muhabbetin gazıyla birini giydim diğerini çıkardım. o da bana yakıştı yakışmadı yorumları yaptı :) başka mağazaları dolanmama gerek kalmadan alacaklarımı hatta fazlasını aldım. 

şimdi aklıma gelince iki tipe de gülüyorum kendi kendime. 

foto:vipdictionary

8 yorum:

  1. ne aldın??? :((

    YanıtlaSil
  2. ilgi arsızı seni! :))
    tüm yazılarını okuyunca alttan alttan hissedilen genel duygu. ööyle!

    YanıtlaSil
  3. chuckmak, :)) evet gülümseten insanlara denk gelmek bi şans oldu günümüzde :)

    xcoach, üç beş parça bişey. gömlek pantolon. kazak. bi de yeni bi yatak örtüsü :)

    özge, iyilik. senden ne haber. evlenmedin mi sen hala :)

    operadaki kazulet, ilgi herkesin istediği bişey değil mi :) ben de biraz fazla olabilir bu istek. doğrudur diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. şansının onda birini versene :D

    YanıtlaSil
  5. xcoach, hahaha. yok sağlam. zaten ki çift vardı üç oldu. bunu özel geceler için aldım :))

    adsız, veriyim :)

    YanıtlaSil