10 Mayıs 2015 Pazar

yine olmadı

olmuyor, olmuyor, olmuyor.
ne yapsam, ne kadar çabalasam olmuyor.

sanki lanetlenmiş gibiyim. önce kendimi, sonra hayatımı anlamlandırmak için attığım her adım başarısızlıkla sonuçlanıyor. biliyorum hatalarımın olduğunu, vazgeçilmez olmadığımı da gayet iyi anladım. kibrim yok, gururum yok. biraz ani çıkışlarım olsa da içimde kocaman bi kalp var. bi kişiye adayabildiğim, bi kişiyle doldurabildiğim.

hergün onlarca kişiye güçlü görünüp, sağa sola akıl verip emir verip eve gelince kimsenin görmediği saatlerde küçük güçsüz çaresiz bi çocuk oluyorum. tanrı ile hiç bu kadar yakın olmadım, hiç bu kadar konuşmadım onunla. hiç bu kadar yalvarmadım.

keşke kalbi böyle mühürleyip bi sandığa koyabilsem. hayatım iş spor dostlar aileden ibaret kalabilse.

olmuyor, aklım kalbim elele verip beni sözlerimden çok kez caydırdılar. yine caydıracaklar. yine iki kişilik mutluluk hayalleri kuracağım, yine kalbim çarpacak bigün, mutlu olacağım bir süre ve en sonunda yine evimde duvarlara bakıp bakıp kendime ve hayata sitem edeceğim.

bu döngüden çıkmak istiyorum. ölüm müdür bunun çaresi? sarhoş kalmak mı? küsmek mi herkese? nefret mi beslemek herşeye?

8 yorum:

  1. yine isyan ediyosun, biliyorum.
    fakat, bi çok sebeple bunlara da katlanmayı öğrenmen gerekiyor.

    orda -burda- şurda gördüğün mutlu ilişki tabloları, malesef bizde yok ve olması için de en az 100 sene daha gerekiyor, en iyi ihtimalle.

    diyecek bir şeyim yok malesef, kendi yaralarını yaladın mı diye sorarlar adama.
    haberleşelim.

    Kraliçen,

    YanıtlaSil
  2. yazdığın kadarıyla hayatının inişlerine çıkışlarına şahit oldum, bir kitap kahramanının hikayelerini okur gibi. biliyorum ki mutlu cümleler de yazacaksın buraya. zamanın iyi, iyileştirici ve şanslı geçmesini diliyorum senin için.

    YanıtlaSil
  3. üzgünüm senin adına çok üzgünüm. neler hissettiğini biliyorum. yalnız değilsin. bizim onların dünyasında yerimiz yok malesef. yerimiz nerde onu da bilmiyoruz. ama ait değiliz hiçbir yere malesef

    YanıtlaSil
  4. Nedıym. sitemkar oldum sayende. Maide atıyorum ama....

    Topla kendını. Dusunme ve akısına bırak

    YanıtlaSil
  5. atla girdi lanetullahi aleyhim

    YanıtlaSil
  6. Aynaya bakıp saatlerce yaptıklarını düşün bence...

    YanıtlaSil
  7. "keşke kalbi böyle mühürleyip bi sandığa koyabilsem. hayatım iş spor dostlar aileden ibaret kalabilse."
    Keşkeee çünkü biz aşık olmayı da, özlemeyi de ve ençok kabimizi acitan şey kıskançlık bunlari normal kişiye göre 2 kat daha fazla yaşıyoruz.Bu Sitem bundan

    YanıtlaSil
  8. Olmek ne zaman care olmustur ki,bende sizin gibi cok acilar cektim ama emin ol zamanla gececek, insanoglunun basina ne gelirse oylede boylede gecer..
    Bu arada mailinizi goremedim dizinle nasil iletisime gecebilirim?

    YanıtlaSil