17 Temmuz 2019 Çarşamba

heartbeat


8 yorum:

  1. Abi neredesin sen ya? Kaç kere dönüp baktım. Çok merak ettim. Sonunda!!!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Selam
    Ben yıllar önce lisedeyken epey blog takip ederdim özellikle lgbt türü blogları. Kendi açımdan en yargılamadan okuduğum samimi bulduğum blog sizindi. Ansızın bir gün aklıma geldi. Aslında ara ara aklıma gelirdi ama bloğun ismini tamamen unutmuştum. Bir roman gibi en başımdan okumaya başladım. Bir anda sanki lise yıllarıma geri döndüm. Her şeyi unutmuşum açıkçası sadece üstünkörü hatırlıyormuşum çoğu şeyi. Ama özellikle yorumlar tartışmalar aklımda kalmış:) şimdi okurken sanki bir roman okuyormuşum gibi geldi. İnan bir sonraki yazıda ne olacağını merakla bekleyerek okudum. Şu an 2012 nisandayım. O zaman lisedeydim şimdi ise doğuya atanan bir öğretmenim. Aradan çok zaman geçmiş gibi düşünsem de hala aynı yerdeyim. o kadar zamanın nasıl geçtiğine hala inanamıyorum. Aslında yazma sebebim o zamanlar lgbt ile her şeyi bulup okurdum. Erkek ile erkeğin gerçekten aşık olabileceğine sadece bu blogda hissetmiştim. Hayatım boyunca bunu aradım filmlerde, romanlarda… gay türü hikaye/film/bloglar erkek ile erkeğin aşık olabileceğine inancımın yitirmesine sebep oldu. O yüzden şöyle düşündüğümü hatırlıyorum. Her zaman iki heteroseksüelin arkadaşlığı/dostluğu/sevgisi iki eşcinsel insanın birbirine olan sevgisinden üstün olacaktır. Bu yüzden queer as folktaki ilişkilerden çok çok hannibal ve will’in ilişki tarzı daha çok tatmin sağlıyor(bu örnek tam olmadı ama kastettiğim anlaşılıyordur.). Bu düşüncelerimi açtığım herkes bana homofobik dedi. Bu yaşadığım toplumda eşcinselliğin tabu haline gelmesiyle de alakalı olabilir. İşte böyle duygular yaşadığım zaman dilimi içinde aklıma hemcinsler arası doğru dürüst bir ilişkinin olabileceğini göstermiştiniz. mükemmel değil ama oldukça insani.. bu yüzden samimi. Ve bence bu benim için değerli bir deneyimdi.

    Gerçi aralarda hala o zamanlardaymışız gibi yorum yapmak istedim ama sonunda yazarım hatta hepsini okuduktan sonra yazarım dedim ama hızlıca okuyup bitirmek istemiyorum. Yazma sıklığı olarak düşüşlerde olduğun yıllar. Osmanlının gerileyiş tarihi gibi.. boş bir zamanımda yavaş yavaş okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Blogunu okumayı tam anlamıyla şu an bitirdim. 2017 yılını okumamıştım hiç, tam anlamıyla bana süpriz oldu. Yurtdışında italyan birisiyle aynı evde yaşaman filan tam amerikan rüyası gibiydi ve her zamanki gibi bitti. Ve kara kara düşündüm. Zamanı nerede geriye döndürsen de doğru hamleleri yapsan acaba diye. Bence mühendis kızda.. Çünkü o tam anlamıyla senin kaderin gibiydi. Aslında bunu söylemem çok gereksiz ve can sıkıcı.. Ama bunu düşünmeden edemedim. Elimizdeki fırsatların çoğu zaman farkında olamıyoruz. Aslında bir tecrübe gibi. Her insan evlenecek diye bir şey yok. Ama türk türk kültürü evlenmeye kodlu olduğu için evlenememek içinde bir ukde yarım kalmışlık gibi olacak. Blogu okuyunca farkettim "evlilik" kelimesi en çok kullanılan kelime olmalı. Kariyer kendisi itibariyle çok aitlik sağlamıyor. Yani senin hayatında evlilik üstü bir deger oluşamamış olduğu için evlenmen lazım diye düşünmeden edemiyorum. Yoksa hayatın boyunca kendini eksik hissedeceksin sanırım. Yani evlenmelisin demem evlenmeyi sihirli değnek gibi görmenden kaynaklanıyor. Hatta asıl sorunlar evlenme ile başlıyor.

    Neden bilmiyorum sizden sene geçmişim bu yorumda. Ve paralel bir evrendeki kendi geleceğimi de gördüm sanki. Duygularla daha doğrusu hazza yönelik değil mantıkla hareket etmenin önemini biraz daha anladım. Belki yaşadığın her deneyim çok önemli ve sana oldukça şey kattı. Ama benim anladığım her deneyim senden bir şeyler de götürdü. Önemli şeyler...

    Umarım şimdi mutlusundur. Yani paralel evrendeki ben...

    YanıtlaSil
  5. Nicin hareket yok blogda acaba .gecerken ugrayan yazdi.

    YanıtlaSil
  6. iletişime geçelim lütfen :)
    hayaterkegi@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. "Bay Lee Ben (Kredi Görevlisi) ile tanıştırıldığımda, pazara ilk kez ev alıcısı olarak giriyordum. İhtiyaçlarım biraz farklıydı ve bana ön onay mektubumu göndermeden önce birçok sorum vardı , bunun ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği hakkında benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu, çok duyarlı ve bilgiliydi. O da çok açık sözlü, kapanış zamanı ve diğer ayrıntılar açısından beklentilerimin ne olduğunu ona açıkladım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak, süreçte kısa ve öz bir şekilde yürümekten memnun oldum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar kusursuzdu ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü internet hakkında korku hikayeleri duydum. Herhangi bir pazarda kredi arayan herkese bir kredi memuru Ben Lee iletişim e-postası: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Numarası: + 1-989-394-3740 öneririm. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı ​​:) ”

    YanıtlaSil