15 Nisan 2023 Cumartesi

4 yilin özeti

selamlar yine uzun bi aradan sonra.

kısa bi özet geçeyim arada geçen zamanda.

2018 öncesi çok güzel bi biriyle tanıştım seyahatlerimden birinde. zaten orada yaşamak için planlar yapıyordum. ne olduğunu çok da anlamadan aynı evde bulduk birbirimizi. hatta birbirimizi aynı evde yaşarken tanıdım diyebilirim. değişikti. yani çok şiddetli sevgi ve güven olmadan başladı ama herşey çok güzel gelişti. 3 yılı harika geçti diyebilirim. benim arkadaşlar, onun arkadaşları, seyahatler. (arada bikaç grindr kaçamağı yaptım erkek bedenine olan özlemimi gidermek için -ama, pişman oldum her seferinde-)

uzun zamandır baba olmak hayali kurduğum için artık doğru insan diyerek çalışmalara başladık ama olmadı. 4. yıl başka sorunlar oluşmaya başladı. "beni anlamıyorsun" triplerini her gün duyar oldum. sonra psikolojik terapiye başladı ve ev cehenneme döndü bir anda. uzun bi süre birbirimizi yaraladık, çift terapisi bile aldık ama olmadı. bitti. bir yıl kadar önce de evi ayırdık. -hala kısmen ama biraz uzaktan hayatımda, tedavi süreçleri devam ediyor falan filan-

önce o sinirle tinder grindr kurdum. birkaç date yaptım baktım eski sabrım yok. yemeğe git, güzel şeyler söyle falan. erkeklerle deneyeyim dedim ama o da çok ucuz geldi gözüme. 5 dk da kapında biten kıyma et gibi. sildim tüm uygulamaları. bir süre kendimle kalmak istedim. iyi de oldu durulmak. tek başıma seyahatler yaptım. acayip keyif aldım kendimden 4 yıllık bi ilişki sonrası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder