14 Eylül 2023 Perşembe

üçleme (threesome)

yine muhteşem(!!!) günler. en son bahsettiğim kadınla birkaç date daha yaptık. biraz duygusal bir ortam oluştu en son görüşmede, anne olmak falan konuları açıldı. birkaç gün geri cekmek istedim, o da çekti kendini, hem de benden daha sert bir şekilde. derken bitti kendi kendine.

başka bir polonyalı kızla tanıştım sonrasında. gayet güzel, müzisyen falan. yemeğe çıktık, herşey harika. muhabbet, ortak kültürel geyikler falan. ta ki yemek biterken, "senin mesleğin xx, hesabı da sen öde" dedi  (-ki zaten ben öderim hesabı ilk date de). "ciddi misin?" diye sordum, "evet" dedi. neyse yemek sonrası yürürken, birlikte seyahat muhabbeti açıldı. sonra tatilin da benden olması gerektiğini söyledi direkt. bayağı beni sugar daddy sandı. sinirim hopladı bi anda. gülümsüyorum ama o an çekip gidesim var. neyse ayrıldım ve anında unmatch oldum tinder'da.

sonrasında böyle birine vakit ayırmanın öfkesi ile fiziksel bir date yapayım dedim. tabii kızlarla uzun iş. erkeklerle max 1 saat sonra yatak. grindr kurdum, ve sonrasında hayatımdaki en ilginç şeylerden biri geldi başıma.

visiting yazan bir adamla yazıştık (evet lokallerle buluşmuyorum :D ). fotolar paylaşıldı, herşey çok güzel. sonra ben yalnız değilim dedi. ben önce başka bir date ile yada gay sevgilisi ile sandım ama meğer bildiğin kızarkadaşı ile birlikte yazıyorlar bana. ilk defa böyle birşey yapmak istediklerini söylediler falan. tabii yer mi türk evladı bu bakireyim geyiklerin. hıhı dedim, ilgilenmiyorum dedim. o sırada birlikte bir fotolarını attılar ve ben çok beğendim ikisini de. neyse tamam geliyorum dedim. yarım saat sonra otelin odasına vardım. kapıyı çaldım, bi sesler, koşuşturmalar. neyse açtı çocuk. off acayip yakışıklı ve tatlı. biraz tereddüt etti , sonra içeri gel dedi. girdim. yatağın karşısında sofa var, oraya oturdum. neyse.

bir dakika kadar sustuk. kadın yok ortada. neyse ben girdim konuya, daha önce böyle birşy yaşamadığımı ama biran denemek istediğimi söyledim. bu da böyle birşeyi ilk defa yaptıklarını söyledi. bu defa nedense inandırıcı geldi adamın anksiyetesinden, heyecanından. neyse biz biraz rahatladık konuşurken, bu sonra kadını çağırdı. meğer kadın kapı çalınca korkuyla kaçmış, banyoya kilitlemiş kendini. bornozla geldi oturdu o da yatağın üstüne. 

yine bir sessizlik, sonra hepimiz bir anda güldük. aramızda bu işlerde deneyimli yok dedim şaka olsun diye, ortam yumuşadı. ben en merak ettiğim şeyi sordum. "neden böyle birşeye karar verdiniz? ve neden gay app;ten buldunuz?". meğer oğlan biseks imiş, kız bunu en baştan biliyor ama 3 yıldır gayet monogomus yaşamışlar ama oğlan erkek bedenini özlediğini anlatmış birkaç kez kıza. birkaç gün önce tamam "bir erkekle olmana müsade ediyorum, ama ben de olacağım yanında" demiş. yani open relationship;den daha mantıklı geldi bir an.

neyse "ee, napalım?" dedim herkes birinin ilk adımı atmasını beklerken. kalktım tam bir pro gibi ikisinin arasına oturdum, sonra önce oğlana, sonra da kıza bir öpücük. sonrası uzun. kızılca kıyamet. hatta bir ara kız için üçlü yapıyoruz gibi hissettim. oğlandan daha çok keyif aldı bence. olay bitince, ben de bitmiştim zaten. kız banyoya kaçtı duş almak için, oğlanla yatakta kaldık, gelip sarıldı bana bir anda. başını gögsüme koydu.güzel bir iki şey söyledi. ben de kendimi tutamayıp "yalnız olsaydın kesinlikle seni farklı bir şekilde tanımak isterdim" diye bir laf ettim. hem de böyle sevdiği biri için bi tarafından uzak kalmaya çalışan birine. utandı sevindi arası birşey oldu. neyse temizlendik, ben çıkarken bunlar kendi dillerinde birşeyler söylediler sonra oğlan bana "akşam bir işin var mı? birlikte yemek yiyelim?" dedi. 'tamam' dedim, akşam buluştuk, yemek yedik. sonra yine otele geçecek gibi olduk ki, adamın biraz duygusal davrandığını fark edip geri çektim kendimi.

sonrasında bir iki whatsapp yazışması hatta araması oldu ama özellikle tutuyorum kendimi. çok güzel bir çiftler, çok yakışıyorlar birbirlerine. yani herkes gibi sorunları ya da eksikleri var ama ben birinin eksikliğini kapatmak falan istemiyorum.

haaa, çocuk single olsa idi, durum değişirdi.neyse, çoktan döndüler memleketlerine, sanki iyi bir bok yemişiz gibi instagram'dan falan da ekleştik. değişik bir deneyim benim için. onların hayatımda kalması da sürekli olayı taze tutuyor beynimde şimdilik. yine zamanın görevini yapmasını bekliyorum. beni başkalarına, başkalarını bana unutturmasını.

2 yorum:

  1. Adama duygusal yapmışsın, single olsaydın seni farklı tanımak isterdim vs , adamcağızin da kafası karıştı belki, kendini geri cekmene gerek yok. böyle 3lu yaşayan çok var , sen de bisexuelsin , bu
    Boyle bi çift sana uyabilir. El Sexo del los angeles filmini izle. Bildigimiz kaliplarin disinda da mutlu birliktelikler var

    YanıtlaSil