24 Ocak 2010 Pazar

hayat devam ediyor

hayat devam ediyor.................
sağolsun bugün arkadaşlarım sayesinde bunu çok erken farkettim.

son yazıyı yazdıktan sonra hemen sevdiğim iki arkadaşı aradım bana gelsenize dedim. geldiler. biri bu havada karşıdan geldi hatta. diğeride eşiyle birlikte geldi. biraz sohbet ettik, bikaç el okey oynadık. ben uzun zaman sonra gitar çaldım iki üç şarkı söyledik. sonra hep birlikte yemek hazırladık. hep birlikte değil aslında, biri gidip tatlıyı alıp gelip kanepede uyudu, biri salatayı yaptı, onun eşi yemeği, bende pilavı. tam bi ekip masası kurup yemek yedik güle oynaya.

tüm bunlar olurken hayatımın en kötü günlerinden birini dün yaşadığımı söylemedim bile onlara. zaten yanlarında iken unuttum dünkü olayları. evli olan arkadaş eşiyle erken çıktı, diğeri biraz daha durdu. evlenmek niyetim olup olmadığını sordu. işte bi akrabası kızla evlenme girişimini ve nasıl eline yüzüne bulaşıp sözlenmeden bittiğini anlattı. bide bunları gülümseyerek anlattı.

sanırım böyle oluyor dedim o anda. yani acı bişey bitince sonradan gülümsetecek bir ders bir anı kalıyor insanın hayatında. biraz durduktan sonra o da çıktı. bulaşıkları makineye attıktan sonra annemi aradım geç olmadan. ona onu sevdiğimi söyledim. aslında böyle şeyler yapamam ama yaptım işte. "canım oğlum" dedi, daha bikaç güzel şey daha söyledi.

sanırım hayat herşeye rağmen çoooook güzel. bu yaşanan acılarda bizim hayatı öğrenmemiz için gerekli şeyler.

şimdiden herkese iyi haftalar............

9 yorum:

  1. daha umutlu bir yazı görmek ne güzel burada.umarım bu ruh hali seni hiç terketmez:)

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz=yalnızız,hepimiz mutluyuz!Hayat bu işte...!

    YanıtlaSil
  3. çok üzgünüm gerçekten çok.Eski yazılarına bir kere daha bakmak istedim o tatil anıları ve senin onu aldattığını itiraf ettiğinde peşinden koşup ağlamanız...Şu an ben sevgilimden ayrılmış kadar üzgünüm.Biseksüel sen çok güzel aşık oluyorsun.Ona ne oldu bilmiyorum ama galiba böyle olması gerekiyormuş..O haketmemiş seni.Lütfen ama lütfen yanlış yollara sapmadan bu aşkın seni bulacağı günü bekle.Çünkü sen bunu hakediyorsun.

    YanıtlaSil
  4. ne yani? herşey bitmiş olamaz, öyle değil mi???


    öyle olmadığını söyle! :)

    YanıtlaSil
  5. öğggg didem25 Ocak 2010 13:17

    bi adın kalmalı geriye bi de o kahreden gurbet beni affet kaybetmek için erken sevmek için çok geç

    YanıtlaSil
  6. hayat gay be tatlım...

    YanıtlaSil
  7. ahanda gısa bilgi dıhlayın25 Ocak 2010 15:37

    Öyle tabi herşeye rağmen hayat devam ediyor ve biz de buna ayak uydurmak zorundayız.

    YanıtlaSil
  8. hemen etrafını insanlarla kuşatman doğru bir tedavi,ben olsam içime kapanırım...

    YanıtlaSil
  9. gümüşdiken, teşekkür ederim :)

    xenophilius, hayat dediğin gibi yalnızda olsan mutlu olmak demek baze.

    benadsiz, evet zor ama güzel günlerdi. benimde gözümün önüne geliyor o anlar gün içinde. ama bitti işte. kim kimi haketti haketmedi bilmiyorum ama bitti. umarım hayat onada banada ayrı mutluluklar sunar. tek dileğim bu şimdilik.

    coach bear, bitti koca çocuk. bitirdik. bu kadar dayanabildim onun hayallerine.

    didem, ilginç bi sözmüş. kaybetmek için erken sevmek için çok geç. hımmm..

    recep sibel, farklı bi yorum olmuş. ona biz genelde hayat ibne diyoruz :))

    ahanda gısa, evet insan alışıyor herşeye. ayrılığada yalnızlığada.

    sen, içimede kapandım zamanında. işe yaramadığını tecrübelerle anladım. küsmek kapanmak yalnız kalmak yok artık.

    YanıtlaSil