27 Ocak 2010 Çarşamba

yemekteyiz

nefret ediyorum iş yemeklerinden. bi kere bigün öncesinden asla öğrenme şansım olmuyor. hani bi işim olduğumdan değil ama böyle pat diye olan şeyleri sevmiyorum. bi de yemek yerken iş konuşmak falan bana saçma geliyor. ee iş konuşulmasa saçma sapan konular açılıyor. vıcık vıcık sohbetler. saatlerce hemde. sanki millet yıllardır geyik yapmaya hasret.

bu akşam tamda böyle bi ortam oluştu. müdürün teki son dakkada bana sende gel dedi. yok bile diyemedim. güya bugün spora gidip şu geçenki bankacıyı görürsem masa tenisi oynayacaktım. yemek olunca gidemedim tabi. ama daha kötüsüde olabilirdi. beni çağıran müdürüm ofiste sıklıkla yaptığı gibi hakkımda evlilik muhabbeti açabilirdi. adam zaten bekarlığımımı kıskanıyor ne anlamadım, fena takmış durumda. eee bende hayatımda iş dışında yeri olmayan kişilerin benim özelime karışmalarına tahammül edemiyorum. anlıyacağınız b.ktan bi durum.

neyseki eve böyle bi saçmalığa maruz kalmadan vardım. dahada önemlisi ahmetsiz bir günü daha böyle telaş içinde, kendimi bile unutarak bitirdim.

foto=gazetevatan.com

4 yorum:

  1. Patronunla evlilik konusunda ne konuşuyorsun bilmem de, belki eşcinseldir, seni anlamaya çalışıyordur ;)

    Tamam çok saçma oldu. Hep beraber yenilen yemekleri ben de sevmiyorum. Arkadaş toplantıları, aile yemekleri... Ama değer verdiğim biriyle Saatlerce bir masada eğlenebilirim. Mutlu Kal.

    YanıtlaSil
  2. ben de uyuzum bu yemeklere ya... hele aile yemeklerine... böyle büyüklerin her an onları yiycekmişim gibi bakması... ailenin genç kızlarının yanıma bile yaklaşmaması filan... sanki benim ordaki amacım onları kirletmekmiş gibi... iş yemekleri de en az bunun kadar kötü, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. Ahmetten önceki erkek arkadaşlarından veya erkeklerle olan ilişkilerinden biraz bahsetmen mümkün mü? Merak ediyorum yani sadece seksmiş sanırım arayışın ama biraz daha detay?

    YanıtlaSil
  4. terapist, adam evli ve bekar olmamdan rahat olmamdan rahatsız. aklında söyleyerek evlendirmeye çalışıyor sanırım :) eşcinsel olma ihtimalini hiç düşünmemiştim gerçi :)))

    thalia pigeon, ben aile yemeklerini aynı kategoriye koymuyorum. belkide aile ilişkilerimizin sıkılığından dolayı o yemeklerde sıkılmıyorumdur.

    serper, o dönemi pek yazmasam hatırlamasam iyi olur. hele şu süreçte hiç hatırlamayayım. zaten şuanda bi tarafım beni tekrar o yöne çekmek ister gibi. seksin herşey olmadığını öğrendim.

    YanıtlaSil