27 Mayıs 2010 Perşembe

aile babası

bu ara pek düzenli hale geldi hayatım. işe gidiş geliş saatlerim spor saatlerim yemem içmem herşey kendi kendine bir düzene oturdu. hani öyle bir çabam olmadan böyle olunca kendimi iyi hissettim açıkçası. bu sanırım hemen yansımış insanlara. dün öğle yemeğinde bir bayan arkadaş erkek arkadaşından bahsediyordu, sonra durup dururken "senden iyi bir aile babası olur" dedi :) sonra diğer bayan arkadaşta katıldı ona. ben "ne alaka ya, nerden çıktı" falan derken "sahi sen evlensene" diye üstelediler.

aslında evlilik baskısını hissettiren her muhabbeti sevmiyorum ama "aile babası" olabilecek biri olarak görülmek hoşuma gitti açıkçası. ben çünkü çoğu zaman bir kişiyi bile mutlu edemeyeceğime inanıyorum. kaldı ki bi aile benim çatım altında nasıl mutlu olur pek inandırıcı gelmiyor ve bu noktada özgüvenim zayıf. ama işte böyle sözler beni onore ediyor.

hoş, sadakat konusunda iyi olduğumu düşünüyorum. enazından yaşadığım 2 ilişkidede aldatmadım, terketmedim, kolay vazgeçmedim. ama benimde kendime göre kötü olan yönlerim var. gerçi herkesin var. kusursuz kim var ki?

foto= "it's a wonderful life" filminden

3 yorum:

  1. Kusursuz yok ki zaten .Kendini iyi hissetmen iyi hissettirdi hava da güzel.Daha güzel olsun herşey sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. iyi bir aile babası olabileceğini sanmıyorum. aldatmazsın belki, eşini çocuğunuda çok seversin belki ama bunlar yeterli değil. Fazla duygusalsın ve özgüven sorunun var. Bunu aşamazsan dışarıdan ailene gelecek her saldırıda kendini güçsüz hissedip bunalıma girersin bence. Ben tanıdığım en iyi aile babasıyla kıyasladım nacizane. Kendi babamla.

    çilek

    YanıtlaSil
  3. zere, teşekkür ederim iyi dileklerin için

    çilek, belki iyi bir baba olmayacağım konuaunda haklısın ama çok fazla duygusal olduğumu ve kolay yıkılan bir tip olduğumu kabul etmiyorum. hem yalnız olmanın ve kalmanın verdiği bir ağırlık var. bazı şeyleri tek kaldırmak zor, oysa biri yanında iken enazından yanında olduğuna inanmışken bu durumları daha kolay atlatmak mümkün. eğer dediğin gibi görünüyorsam sanırım kendimi bazı yönlerim baskın anlatıyormuşum.

    sevgiler ;)

    YanıtlaSil