29 Mayıs 2010 Cumartesi

tut elimden pucca

pucca'nın kitabı çıkıyomuş. ben daha yeni öğrendim :)

vay bee. bugün bu blogu tutma sebebim olan kişinin kitabı çıkıyor desene. darısı başıma değil tabii. aslında onun da canını sıkacak bi durum bu bence. kız ne güzel kimliğini gizleyerek rahat rahat içini döküyordu. şimdi kitap çıkınca pucca'yı bulduk, ahan da fotoğrafı haberi çıkar bi yerde, sonra deşifre olunca yüz kızartan sorularla bezenmiş tv programlarına yada gazete röportajlarına kadar uzar bu iş. o bunu kaldırabilir mi bilmem ama ben asla istemezdim böyle bişeyi. herhalde ülkeyi terketme sebebim olur.

pucca'nın bu blogu tutma sebebim olmasına gelince, en baştan beri okumayanlar için anlatayım. 1,5 yıl kadar önce msnde bir biseksüel arkadaşla konuşurken laf lafı açmış, konu internete bloglara hatta pucca'ya kadar gelmişti. işte "arada bakıyorum ama insanların bu denli takip etmesini gerektirecek bişey de görmüyorum" gibi bişeyler söylemiştim. o da bu görüşümden şu çıkarımı yapmış, "ya sende blog tutsana, çok ilginç olur, epey bi takipçin olur" demişti. "hadi canım sen de, benim öyle renkli bi hayatım yok ki" diye geçiştirmiştim ama sonra hakkaten blog tutmaya karar vermiştim. pucca ile böyle ilginç bi münasebetimiz var yani :) hani ünlü olacakya bi yerden yapışayım kıza. belki elimden tutar benimde. hahaha...

ne diim, hayırlı olsun. umarım satışı bol bi kitap olur. hem alan razı satan razı. bana durup gelişmeleri izlemek düşüyor bu durumda. ama yine belirtmeliyimki asla yerinde olmak istemezdim. asla...............

2 yorum:

  1. Senin blogun daha enteresan ve o kitap çok satarsa ben bu ülkedeki okur-yazarların aklına şaşarım. İnternette öylesine yazmak başka, kitap çıkarmak başka bir şey. Cidden anlamıyorum ne buluyorlar o kadında.

    YanıtlaSil
  2. pucca benim hatunum yaaa...
    ayrıca ben gördüm pucca'yı adını felan biliyorum eheehee:))))
    kıskanmayın emi??

    YanıtlaSil