22 Haziran 2010 Salı

blind date

bu kadar umutlanırsam olacağı buydu.
annem aradı dün gece. artık nasıl aklında yer etmişse geceden aradı. bu şimdi güne katılıyor. altın falan işleri. oradan birinin bi kızı varmış işte, istanbul'da bilmem hangi kurumda çalışıyormuş. güzelmiş falan filan. daha bi yığın saydı. asıl soruya gelmek için o kadar uzattıki asıl sorusuna hayır diyemedim. "tamam görüşeyim o da isterse" dedim. nasıl bi boşvermiş anıma denk geldiyse, annem de şaşırdı hemen kabul etmeme :) hatta yanlış duydu sandı kadın "nee" diye garip bi tepki verdi. ee normal tabii, benim bu tür görücü usulü buluşturmalara karşı olduğumu bilir çünkü. kızın telefonunu falan alacakmış annesinden. adımı falanda söyleyecek onlara. kesin dün gece sevinçten uyuyamamıştır :) bi o yana bi bu yana dönmüş durmuştur. hahaha.

onun dışında bi değişiklik de yok hayatımda. değişiklik sayılır mı bilmem ama şems'in beni msn'den sildiğini öğrendim. hani silmesini gerektirecek edepsiz bişey yapmamıştım bi söz söylememiştim ama silmiş işte. bu beni biraz kötü hissettirdi aslında. ne diyeyim, saygı duymaktan başka bişey yapamam.

böyle işte benim günlerim. işe eve spora internet falan. geçiyor bi şekilde. umarım yakın zamanda değişir bu aşırı düzen ve monotonluk.

foto=specialdatingtips.com

2 yorum:

  1. seni bekleyen kadın bu olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  2. hayirrrrrrrrrrrrrrrrrr ! olamaz. ne bu yaa.21. yy da kaldi mi bole seler. ayip yahuu. sende hastayim grip oldum kanser oldum verem oldum vs vs bisi de gitme sacmalama kac yasinda adamsin cok sacma ve gereksiz bisi ayh inanmiyorum yaa :D:D

    YanıtlaSil