6 Haziran 2010 Pazar

kucak kucağa

daha yeni girdim eve. iyice haytalaştım ben. blogu da astım epeydir. kendimi ders eken liseli öğrenci gibi hissediyorum artık şu yazı aralarını uzatıyorum diye :) gerçi keyfim yerinde aslında.

arkadaşlarlaydım bu gece mesela, harika eğlenceli bi geceydi. yedik, içtik, eğlendik. rahatladım. zaten cuma günü çok fenaydım. heranlamda kötüydüm. kafam karışıktı, işe odaklanamadım, bi de bu ara uyku düzenimle ilgili ciddi sorunlarım var. millet bile farketmişti biraz sersem hallerimi. bön bön önümdeki işlere ve bilgisayara bakıp durdum tüm gün. bak ama şimdi şu yorgun kafayla bile daha iyi iş çıkarabilirim.

aslında pek de yorgun değil gibiyim. şimdi msn'e şems ya da gizemli gelse ya da ne biliim ahmet telefonla arada gün doğana kadar laflayacak kadar da dinçim hakkaten. herneyse, msn'de kimsecikler yok. ben biraz kitap okuyayım en iyisi, kesin uykum gelir :) zaten bu ara ya laptopla yada kitaplarla kucak kucağa uyur oldum :) hangisi daha seksi bilmiyorum ama her ikisi ile de uyunmasının sağlıklı olmadığı kesin. çünkü uyandığımda mutlaka bi tarafım tutulmuş oluyor hep.

foto=jupiterimages

2 yorum:

  1. başlığı okuyunca aklıma hemen başka bişi geldi ne yalan sölim:))
    bende çok fesatım ayol...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil