19 Temmuz 2011 Salı

kalabalık rüyalar


bu ara kötü kötü ve kimisi kalabalık rüyalar görüyorum :) yani ölümlü uçurumdan atlamalı değil de daha başka türde :) pazar kahvaltı hazırlarken birini yakışıklıya anlattım. elindeki bıçağı bana saplayacak kadar gerildi garibim :) ama kızdığı anlarda özellikle kıskançlıktan kızdığı anlarda o kadar tatlı oluyo ki, gözleri kocaman oluyo, kaşları çatılıyo sert sert. bi de sesi nefes alışı değişiyo. oscarlık oyuncu görüntüsü :)

balkon kahvaltısı sonrası dışarı çıktık. alışverişe. ben bi mağazanın önünde duruyorken kızın birine takıldı gözüm. şaka gibi ama rüyamdaki kişiye inanılmaz benzeyen bişey. yakışıklı farketmedi baktığımı o yüzden bi tepki gösteremedi. ta ki ben "ya bu kız rüyamdakine çok benziyo" diyene kadar. önce düşlerini sıkıp bi burnundan nefes verdi kıza bakarak, sonra da "ölsün o..spu" dedi. :)) tepkisinin salakça olduğunu anladı ben sırıtınca, başladı gülmeye benimle birlikte :) o sırada da kız bizim yanımıza yaklaşmaz mı :) kız farketti ona baktığımızı ve sanırım havaya girdi biraz. :) ben biraz çaktırmadan biraz çaktırarak kıza bakıyodum ki, yakışıklı tuttu kolumdan biraz sertçe. "hadi gidiyoruz" dedi kızgın modda :)

uzaklaşırken "ne vardı, aramıza alırdık" dedim yarı şaka yarı ciddi. "yoook artık" diye çıkıştı. bikaç saat sonra bi yere oturduk bişeyler içelim diye. bu sefer birden "aslında güzel fikir" dedi. "güzel fikir ne?" dedim. "şu gördüğümüz kızı araya almak". ben daha ne olduğunu anlamadan "ama o dudaklar öpülür, öpüşürsem kızmayacaksın" dedi. "ha ..ktir" dedim istemdışı. "tamam konuyu kapatalım" dedim suratım asık bi şekilde. "siz rüyanızda türlü fanteziler yaparken iyi" deyip dalga geçti benimle gülerek. suratsız durmaya çalışsam da tutamadım sırıtmaya başladım. sonra da unuttuk olayı zaten. alışverişi bitirip eve dönüp kendi rüyamızı gerçekleştirdik :)

foto=weirdworm.com

13 yorum:

  1. ahahahahaha biseksüel daaldım yaa:) nasıl bi tepki olduğunu çok iyi biliyorum film gibi yaşadım okurken :):)

    ben de bazen onun sevmediği kıskandığı kişiler hakkında yorum yaparken: "gebersin it, köpek, o...pu" gibi kelimeler sarf eder.Bide şey vardır mesela kıskanınca ve o konuda "hıı evet git öp o zaman atla kucağına" dediği sırada gözleri kısılır bi yapay ifade oluşur ona çok gülerim :D

    YanıtlaSil
  2. :D :D hahaha :D ikinizede güldüm şimdi :D bi adam snein anında güzelmiş. :D ali abim aman 3lü denemeyin sonra öldürür falan o 3. kişiyi allah korusun :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyy. siktir et orospuyu, grup seksi!





    NELER ALDIN?

    YanıtlaSil
  4. bi'adam, :)bizimki teşvik etmiyor henüz git gibisinden. o belki ileri zamanların tepkisidir :) göreceğiz artık :)

    serhat, tamam denemeyiz :) mahpus yolu gözleyemem, haklısın

    x-coach, hahahaha. ya pek bişey almadık. bi tşört beğendim onu aldık o kadar, o hiç bişey almadı çok ısrar etsem de. bu ara tutumlu olmaya çalışıyor. hediye de kabul etmiyor gurur abidesi :)
    aslında su erotik donlardan bulsam alacaktım da, bulsam bile girip almaya biri lazım. sen gelirsin demi öyle bi anda, girer alırsın bizim yerimize L beden bikaç çeşit.

    YanıtlaSil
  5. ozge, biraz komik aslında sonradan bakınca. ama aslında o anda da komikti, sinir bozucu görünse de :)

    YanıtlaSil
  6. aaa. tabii. ben mutaasıp bir Mersin dükkanına girip g-string sormuş bir adamım.
    sizin için erotik ve pembe don mu almıcam?
    L mi? küçül de cebime gir. (sana dair tüm hayallerim yıkıldı). XL bir tosun bekliyodum ben :(((

    YanıtlaSil
  7. ahahah evet evet o sonraki aşamadır :) bi'adam söylemişti dersin :) Dışarı çıktığımızda benim gözlerim fıldır fıdır.Bide kaşarlandım diip yorumlara başlıyorum o zaman zıvanadan çıkıyo ama çok tatlı oluo işte :) Bunu denemelisin :P

    YanıtlaSil
  8. x-coach, xl ile l arası bedenim. ama çamaşır biraz adamı sarmalı değil mi :) donların biri lila renk olsun bari :)

    bi'adam, hmm. ilginç olmalı :)

    YanıtlaSil
  9. evet. bence de iç çamaşırı vücudu sarmalı. özellikle g-stringin ipini hissetmeliyim ben.

    YanıtlaSil
  10. ahahaha x-coach yaa :) sen ve yorumların...Orjinal adamsın ;)

    YanıtlaSil
  11. hımm tehlikeli işler bunlar, masum yüzlü fahişe derim ben bu tür isteklere... O sırada karşıdaki kıskanır hahah gülünür geçilir, işte fendim kıskanılmak hoşa gidilir, masum cilveler minik kızgınlıklar sevdicekle...ammavelakin öğrendiğim tek şey varsa hiçbir zaman unutlumaması gereken şey beton sandığın zeminin hep aslında civa gibi olduğu. İlişkilerin bu oynak zemininde beton gibi durması gereken aslında kişiler... Bence sen rüya görsen de ya da bu tarz şeyler olsa da kendine sakla bunları...

    YanıtlaSil

  12. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda kredi sunuyoruz.Bu(CEO)e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir veya ödeme yasindaki seçin.
    Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
    Esnek kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
    Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir,E-posta:xavigeradloanfirm@yahoo.com


























    YanıtlaSil