27 Temmuz 2011 Çarşamba

oruç :)

garipti son iki gün. kötü kötü kabuslar görüyorum üstelik. uykum kaçıyor olur olmaz saatte. bi de sevgilimin ailevi sorunlarından ötürü görüşememek falan.

yüklenemiyorum üstüne fazla gitmemek için. ama dün gece çok istedim yanımda olmasını. uykum kaçmıştı. aramak istedim ama uyandırmaya kıyamadım. hoş o da aramadı bugün hiç mesela. ben aradım akşam "hasta falan mısın" diye sordum. "yok" dedi ama sesi çok iyi değildi. evde biraz fırtınalar kopuyordu en on duyduğum. ondandır. umarım çabucak düzelir sorunları ve sevgilim de yine o şen sesiyle açar telefonu.

ramazan gelmeden tatile çıkma planım da suya düşünce bugün hepten sinir oldum.

ramazan demişken :) dünya tersine döndü sanırım. hayatımda ilk defa biri benim için yada daha doğrusu benim söylememle dini bişey yapacak. yakışıklı oruç tutacak benim tutacağım günlerde :) hatta birlikte sahur olayını bile konuşmuştuk haftasonu :) güzel olur demi, gecenin bi yarısı sıcak ekmek almak, kahvaltı hazırlamak, davulcu sesi falan. bana ailemi hatırlatıyor bu detaylar hep.

özledim ailemi de. bu sefer arayı azıcık uzattım. bu haftasonu muhtemelen giderim. bi gece yanlarında kalmak bana çok iyi geliyor. bi ara iki haftada bire indirmiştim bu olayı ama işte sevgili olunca insanın programının tamamı o oluyor :) o olmadığı zamanlarda da onu düşünmekle geçiyor zaman. şimdi olduğu gibi.

özledim :(

6 yorum:

  1. bende bu homoseksüel ruh halini çözemiyorum:
    -neden aramıyosun?
    -ailevi sorunlar var.
    -birlikte düşünsek ve çözmeye çalışsak?
    -yok canım saol.
    ama on dakika sonra msn away, neşelibir şarkı ve bilimum profil sitelerinde ava çıkılmış.

    -dün msn'de gördüm seni, hiç yanıt vermedin.
    -aaa.. canım. açtım başında değildim. içerdeydim.
    -e hani bu senin koli msn'in değil mi, kardeşin de başında oluyor, nasıl unuttun acaba.
    -kem küm.
    -+^+^&%/%&/^filan.

    -seni bearw'de online görmüşler?
    -açık unutmuşumdur canım.
    -sen orayıu kullanmıyodun hani?
    -/%&(%%+

    sözüm sizin ilişkinizden dışarı of kors.

    siz şimdi ramazanda seks yapmama kararı filan da alırsınız ha? ne dersin? tanıdık geldi mi?
    sahur detayların güzel, bana ise eski evimizi hatırlatıyor. Bu sene ramazanda sahillerde boy gösteriyor olacağım minicik bikini altımla şurada.

    haberlerinizi bekliyorum.
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. gullac resmi beni bitirdi, bayilirimm ^_^

    YanıtlaSil
  3. x-coach, seks yapmama kararı mı? yok öyle bişey. ama şimdi arasın diye bekliyorum. seks hiç olmasın dese bile razıyım. bu arada sana da iyi eğlenceler. mayon da güzelmiş hani

    ozge, ben de çok severim. hatta ramazan'ı ençok özleten şeylerden biri güllaçtır benim için.

    YanıtlaSil
  4. Daha bir sürü fotoğraf yayınlayacağım tatile dair detayları içeren :D

    YanıtlaSil

  5. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda kredi sunuyoruz.Bu(CEO)e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir veya ödeme yasindaki seçin.
    Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
    Esnek kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
    Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir,E-posta:xavigeradloanfirm@yahoo.com


























    YanıtlaSil
  6. İş Planlama, Ticari ve Kalkınma Finansmanı, Mülkler ve İpotekler, Borç Konsolidasyon Kredileri, Ticari Krediler, Özel krediler, Bireyler, şirketler ve kurumsal kuruluşlar için yıllık düşük faiz oranına sahip Konut Yeniden Finansman Kredileri gibi geniş bir yelpazede finansal hizmetler sunuyoruz. Genel Kredi programımızla aileniz için en iyisini alın ve hayallerinizdeki eve sahip olun. İlgilenen adayların bizimle iletişime geçmesi gerekir
    Yalnızca WhatsApp: {+ 44} 7480 729811
    Tel .... {+ 44} 7480 729811
    E-posta: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil