7 Eylül 2011 Çarşamba

acil işler

yazamadım çünkü cidden yoğundum.

geçtiğimiz cuma günü oluşan ve ben tatilde iken müdahale şansım da kalmayan bi sorun yüzünden apar topar yola çıktım geceden. yakışıklıyı bile ancak bi 10 dk evinin kapısında görebildim o saatte. gün ise acaip yoğun geçti. yine bilmediğim yüzler, samimiyetsizlik, yalan-dolan falan. iğreniyorum bazen işimden, ama işim olduğu için de üstelik işimi sevdiğim için de kendimi şanslı görüyorum. biraz çelişkili görünse de lafım, cidden durumum böyle.

zaten deli yorgunluğumun üstüne bi de hiç hazır değilken dört duvar otel odasında, sevgilime binlerce kilometrelerce uzakta kalmak. offff. bi taraftan da yarın ki işleri düşünüyorum. offf.

muhtemelen haftasonuna kadar buradayım. önceden ötelenmiş işleri de hallederim artık gelmişken buralara. sonra pat diye böyle gereksiz bi ayrılık daha yaşamak istemiyorum. cidden artık ağır geliyor bu zoraki ayrılıklar. hani eskiden yalnızken bazen iyi bile oluyordu böyle uzaklaşmalar ama artık zor geliyor. şimdi anlıyorum türkiye'ye ayak basınca toprağı öpmek isteyen evli arkadaşları :) gerçi ben dönünce yine de öpmem toprağı ya neyse :) hem dudaklarımın sahibi var zaten, öyle canım istedi diye toza toprağa bulaştıramam artık. :) o ne derse o. yeter ki o desin, o olsun yanımda da desin. ben yaparım, istediği şekilde de kestiririm saçımı sakalımı, bana yakıştırdığı renkleri de giyerim ve daha birsürü şey. dediğim gibi, yeter ki yanımda yakınımda olsun da istesin.

offffffffffffff. özledim. liseliler gibi olduğumun farkındayım ama bazen böyle oluyorum işte. neyse neyse, yarın daha iyi olurum, fırsat bulursam enerji verecek şeyler yazarım.

şimdilik iyi geceler herkese.

6 yorum:

  1. ahahahaha heh böyle ol işte yahu :) özleyince değil, hem böyle ol :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın sevdiğini :) Keşke yakışıklı da okusa bunları :)

    YanıtlaSil
  3. liseli gibi olmus ama cok samimisin :-)

    YanıtlaSil
  4. bi'adam, hep böyle olmak güzel olurdu ama kötü de olurdu. ne biliim ben gibi hissetmiyorum böyle yoğun duygu altında :) garip bişi.

    adsız, keşke okusa diyemiyeceğim. eskileri kurcalarsa tepkisini tahmin bile etmek istemiyorum.

    adsız, lise yıllarımı özledim :)

    ganimedeski, hmm iyi gidiyor senin de sanırım. böyle yazdığına göre.

    YanıtlaSil
  5. Hiç kolay değilmiş gönül meseleleri, düşünüyorum da önceden ne rahat hayatım varmış..

    Sürekli dengem değişiyo, bir gurur yapıyorum, bir hırs, bir bakmışım hüngür hüngür ağlıyorum..

    Allahım bana onun sevgisini nasibeyle...

    YanıtlaSil