17 Eylül 2011 Cumartesi

ölüm tehdidi


dun cok komikti. spor salonuna gittik sevgiliyle.
soyunma odasındayız. normalde bi zamanlar vucudunu çok beğendiğimi söylediğim bisikletçi fitness hocası vardı. yani yüzü çok hoş diyemem ama vucut taş gibi. hahahaha :) bi de bayan hoca vardı da o bi süre önce çıktı işten allahtan. yakışıklı normalde adamı her gördüğünde biraz şaka biraz sinirle "ölsün" diyodu adam için :) kıskanılmak hoş bişey.

neyse konu bu değil, dun biz gittik dolaplara eşyaları koyarken bu hoca duştan havluya sarılı çıktı geldi dibimize, bi yandaki dolaptan eşyalarını alıyor falan. havluyu da öyle bi sarmış ki nerdeyse düşecek belinden :) ister istemez gözüm takıldı ve gözümün takıldığını yakışıklı gördü. zaten adamı gördüğü andan itibaren beni izlemeye başladığı için. o sinirle "bi daha bakarsan öldürürüm seni" dedi bana kendini kaybedip, hoca da duydu sanırım. direkt döndü bana baktı, gözgöze geldik. brrr. o korkuyla uzaklaştım oradan tuvalete kaçtım. 2 dk kadar oyalandım tuvalette sonra geldim adam hala oradaydı ve bana bakıyordu hala. duyduğu şeyi garipsemiş bakışı değildi bu sefer ki. yakışıklı ise çoktan kaçmıştı çalışma alanına. hoca ben giyinirken dikeldi yanımda sallana sallana bişeyler alıp koydu dolabına ve ben çıkana kadar durdu ama izlendiğime eminim ben bu arada. neyse ki allahtan hoca o saatte işten çıkıyormuş, yoksa yakışıklı dünkü sporu bana zehrederdi.

bugün ben bi adım öteye geçip aradım yakışıklıyı demin, "madem sen mesaidesin, ee ben de spora gideyim, belki hoca da ordadır" dedim. sonra bana nasıl bağırdığını söylememe gerek yok. gözümü oymakla tehdit etti :) gerçi şaka değil, cidden spora gidesim var. bayram, iş güç derken biraz saldım zaten. gideyim de hocayla birlikte sporumu yapayım karşılıklı. yakışıklı da gelip bassın, vursun ikimizi de. :P

11 yorum:

  1. seni çoook özlemişim okuyunca fark ettim

    YanıtlaSil
  2. ahahaahah, çok iyi yaa suratımda bi gülümsemeyle okudum ahahah ben de yapmıyo değilim bunları sokakta falan :P geçen gün threesome da bottom olmak için söyledim de kafasına takmıştı.Napim ama seviyorum onu çok, kıskandırmak da hoşuma gitmiyo değil :) sanırım sende de var bu :P

    YanıtlaSil
  3. Aaaah ah yakışıklının da bir profili olsa da biz de karşılıklı dertleşsek!=)

    YanıtlaSil
  4. 23 temmuz tarihli yorumum:
    hımm tehlikeli işler bunlar, masum yüzlü fahişe derim ben bu tür isteklere... O sırada karşıdaki kıskanır hahah gülünür geçilir, işte fendim kıskanılmak hoşa gidilir, masum cilveler minik kızgınlıklar sevdicekle...ammavelakin öğrendiğim tek şey varsa hiçbir zaman unutlumaması gereken şey beton sandığın zeminin hep aslında civa gibi olduğu. İlişkilerin bu oynak zemininde beton gibi durması gereken aslında kişiler... Bence sen rüya görsen de ya da bu tarz şeyler olsa da kendine sakla bunları..
    ;) benden söylemesi...

    YanıtlaSil
  5. Oğlanı bıktıracaksın sen de... Az rahat dur:)

    YanıtlaSil
  6. gözün çıksın.
    lol
    xcoach

    YanıtlaSil
  7. Sex, sex, sex on the beach :-)

    YanıtlaSil
  8. adsız, özlemek derken. tanıyamadım sanırım.

    bi'adam, sen öldürülmeyi haketmişin :) o nasıl şaka

    ars amatoria, allahtan onun yok profili. eminim çok sevilirdi blogger olarak. benim aksiliklerim çoğu yok onda.

    neyfa, aslında haklısın ama arada kaçıyor insanın ağzından. ilişkiler planla programla ilerleyemiyor bazen. ama daha dikkat etmeliyim sanırım. 3-5 derken, sabrını sınamamak lazım

    YanıtlaSil
  9. kar helvası, evet sanırım abarttım. bi süre bu muhabbetleri açmasam iyi olucak gibi.

    x-coach, allahtan senin sevgilin değilim. canıma okurdun eminim.

    adsız, anlamadım :)

    YanıtlaSil
  10. Onun profili olmadığını nerden biliyosun? :)

    YanıtlaSil
  11. ohaaaa cok tatli laaan :D

    YanıtlaSil