16 Ekim 2011 Pazar

ilginç güzel bir gün

dün çok ilginçti.
annemin arkadaşları geldi :) gün gibi birşey. ben de hava biraz bozuk diye dışarı çıkmamıştım. kalabalığı görünce çaktırmadan gizlice kaçtım hemen. iki arkadaşımla gidip oturduk bi yere, sohbet ettik. biri evli zaten yakında da baba olacak. diğeri ise nişanlanmıştı bundan 4 yıl önce ama bişeyler oldu, nişanı atmışlardı. o gün bugün öyle bi girişimi yok. evli olan ikimizi de sorguladı biraz. diğer arkadaşın aktif bir seks hayatı olduğunu anladım imalı sözlerinden. ama nedense gönül işlerine bulaşmak istemiyormuş. içimde bulunduğum durumu ve onun da nişan sürecinde neler yaşamış olduğunu düşününce biraz hak verdim ona. çok oturamadık, işi vardı ikisinin de. ben de az biraz arabayla bildik caddeleri turlayıp geldim eve. kapıya geldim ki, içeriden kıyamet gibi bi ses geliyordu. anladım ki; hala evde bi dolu kadın var. gizlice odama geçerim derken salonun kapısında gördüler. "aa senin oğlan" dedi biri bağırarak, ben de nezaketen "hoşgeldiniz" dedim. bikaçını çok iyi tanıyorum ama tanımadıklarım da vardı, utandım ama ayaküstü lafa tuttular. annem yine bekarlığımdan açmış konuyu anladığım kadarıyla. tanıdık teyzelerden biri "ee yok mu birileri, ne zaman evleniyorsun bakiim" dedi. kızardım bozardım. "kısmet, bakıyoruz" dedim. baktım bu muhabbet uzayacak gibi, "ben içeri geçeyim, size kolay gelsin" dedim. annem geldi peşimden, içeridekilerden birinin öğretmen yeğeni varmış , onu anlattı. "internetten gir gör kızı" dedi. zorla sokturdu facebook'a ismini arattırdı resimlerini buldurdu. yok kız güzelmiş hakkaten de ama benim derdim şu ara bana yetiyor. şuan böyle ciddi konulara bölüştürecek aklım vaktim yok ki. annem sıkıldığımı anlayınca geçti içeri. "oğlum beğendi kızı" dediğini duydum bi  ara, elim ayağım titremeye başladı sinirden :S

neyse ki kadınlar gidince gelip bişey sormadı ya da demedi. 
ben de sıkıntıdan dizi falan izledim biraz. sonrasında da kardeşim geldi, oyun oynadık :)
dün ilginç ama güzeldi yani. 

7 yorum:

  1. toparlamana çok sevindim :) azıcıkta olsa bu moral iyidir en azından.

    YanıtlaSil
  2. aynen kafanızın biraz olsun dağılmış olması guzel

    YanıtlaSil
  3. biseksüel, serhat n'apmış biliyo musun :D
    ahahahah. herkese anlatmam lazım bunu! :D

    YanıtlaSil
  4. ahahahahaha deli gibi gülüyorum :) ahahah
    ya ben o muhabbetleri kulak kabartıp dinlemeye bayılırım :/ bidahaki sefere beni de çağır tamam mı :P

    x-coach, naapmış naaapmış :P

    YanıtlaSil
  5. patronun bir mutfak tezgahına ters oturtup...
    gerisini söylemeye dilim varmıyo :D

    YanıtlaSil
  6. nereye kayboldun:( yaşıyo musun?

    YanıtlaSil