17 Aralık 2011 Cumartesi

mesai ve sonrası

geleneksel yılbaşı yoğunluğumuz yeniden başladı. bile bile lades bizimkisi. önce bi yayılıyor insanlar. sonra da akşam 9lara kadar harıl harıl çalışmalar falan. türk insanının yapısında var bu sanırım. işi son dakikaya bırakma hastalığı.

dün iş çıkışı bi arkadaşla geldik eve. biraz konuştuk işten güçten hayattan. geç oldu sonra, kalmasını istedim. hem karşıda oturuyor, zor olurdu o saatte eve gitmesi, hem de kuzen sonrası evde bi ses olsun istedim dün gece. aslında çok samimi olduğum biri değil ama hani itici gelen bi muhabbeti yok. bi de çok ortak çalışma fırsatımız olmuyor aslında. hakkında tek hissettiğim şey biseksüel potansiyeli olduğu. 35inde, bekar, nazik bi insan, yanında bugüne kadar hiç kız görmedim, bi de karı-kız muhabbetlerine meyli olmadığını hatta bi kere çıkıştığını hatırlıyorum. gece kalmasının çocuğun potansiyeli ile alakası yok tabii. zaten doğru şartlar-doğru insanlar karşısında herkesin biseksüel olma eğilimi olduğuna inanan biri olarak hissettiğim bişeyden ötürü çocuk hakkında bi yargı oluşturmam doğru olmaz.

ilginçti dün gece. sıradan iki bekar konuşurken konu ister istemez evlilik-aşk-meşk meselelerine geldi konu. üstü kapalı bazı şeylerden bahsetti. deşmedim geçmişini ama acaip etkilendim, hatta bi arada benim gibi düşünüyor dedim içimden. sabah kahvaltı sonrası çıktı o ben de spora gittim, dönüşte de bi arkadaşıma uğradım. niyetim bi çayını içip kaçmaktı ama zorla yemeğe tuttular, tüm spor boşa gitti :( ama yemek de güzeldi hakkaten :))

eve iş getirdim bu arada, vakit varken ve uykum yokken onlara bakayım biraz.

8 yorum:

  1. Yazının bir yerinde istemsiz bir tebessüm yayıldı yüzüme :))
    Farkında mısın, sanki okurlarına karşı bir sorumluluk hissediyormuşsun gibi yazıyorsun yazılarını..
    Sen artık özgür bir biseksuelsin, istediğin arkadaşını istediğin niyetle evinde misafir edebilirsin, niye açıklama yapmak zorunda hissettin ki :)

    YanıtlaSil
  2. canım.
    yeni sevgilin hayırlı olsun diyeyim ben şimdiden.
    üfff (burda slimline bir sigara havaya doğru şuh bir feminenlikle üflendi).
    serpil çakmaklı hislerim bu adamın yatağa atılacağını söylüyor.
    görürsünüz çocuklar.

    +
    mimlendin.
    gel ve soruları al.
    http://xcoach.blogspot.com/2011/12/xcoach-mim-noel-babadan-istekler.html

    YanıtlaSil
  3. hohohohohoho gaddar bi'kahkaha attım kusura bakma :D keşke sıkıştırsaydın çocuu :P bütün blogger'lara bi'gün aşılicam bunu :p hohohoh

    YanıtlaSil
  4. Arkadslarınla vakıt gecırmen guzel.. bu aralar kımseyı gorecek halım yok.. hatta kacıyorum desem yerı..

    YanıtlaSil
  5. bir gay, şimdi okuyunca evet öyleymiş dedim ben de. hesap vermek değil de, hani ben böyle şeyleri bi burada paylaşabiliyorum. olayı yanlış aktarmak istemediğimden dolayı öyle açıklamışım:)

    karakedi, neden öyle yaptın ki, anlamadım :)

    x-coach, olayı yanlış anlamak demiştim ki yorumunu gördüm. yok canım daha neler diyorum sana. yatağa atmakmış. hem tipim değil, fazla babyface :) mim'e de bakıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  6. bi'adam, boşver ya. neyse ne millet. günahını benden bulmasın :) hohohoh :))

    stubborn, dediğin gibi geçecek geçmeli bu süreç. tabii bunun süresi biraz da senin elinde. ben öbür türlü bi ayrılık süreci de yaşamıştım, üstelik daha az sevmişken. böylesini de yaşıyorum. o yüzden kendine en az zarar vereni seçmelisin bence. kapanmak yalnız kalmak bazen iyi ama uzatmamak kaydıyla. bunları benim yazabilmem ayrıca ilginç bi durum

    YanıtlaSil
  7. bilemicem artık.
    çizdim şuraya :D

    YanıtlaSil