27 Mart 2013 Çarşamba

devam


hayat son bir haftada çok farklı geçti benim için.
uykusuz, yorucu ve biraz da ilginç. netten biriyle tanıştım. bi erkek. konuştuk uzun uzun yani daha doğrusu yazıştık. bana hayatını açtı. yaşadığı acıları, sevinçleri, tereddütlerini........ fotoğraflarını. etkilendim haliyle. ama tepkisiz ve anonim kalmaya çalıştım yine de. kimsenin dengesini bozmak istemem sonuçta. hele ki hayatı ile ilgili önemli kararlar almaya çalışırken. umarım herşey onun için güzel olur tez zamanda. şuan için elimden gelen tek şey bu, dua etmek.

bunun dışında da pek bişey olmadı. işe git gel. haa bursa'ya geçmiştim haftasonu. annem beni tek yakaladı. kız konularını açtı açtı kapadı. şu da varmış, bu da varmış. sıkıldım övgülerinden "tamam, hepsiyle de görüşeyim" dedim. facebook ilk izlenim ortamı anneme göre. ismini söylediği herkesi facebook'da bulabileceğimi düşünüyor. fakat yanıldığını aynı isimde resimli resimsiz yüzlerce kişi görünce anladı.

bi de şu işyerindeki yeni eleman olayı. kızla durmadan karşılaşıp da gözgöze gelememek sinir bozucu. biliyorum onlarca kişi benimle aynı şeyleri hissediyordur. ama ne bileyim. ben ciddiyim desem, beni bi adım öne çeker mi daha detaylı tanışmak konusunda :)) neyse niye bu kadar dert ettiysem, sanki tanışınca ne olacaksa.

foto=vi.sualise.us

6 yorum:

  1. yazdıklarının çoğunu okudum. Yüreğin öyle temiz ki ben postlarında sadece bunu gördüm. İnşallah senin gibi güzel yürekli biriyle, çok çok mutlu olursunuz. bunu çok içten diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. ayh.

    kirli detaylar istiyorummmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  3. artık seninde pucca gibi kitap yazmanın zamanı gelmedi mi :))

    YanıtlaSil
  4. mirella, teşekkür ederim. umarım öyle dediğin gibi biriyle geçer hayatım.

    xcoach, kirli bir detay yok henüz. olunca ilk sana anlatacağım:)

    ozge, yok canım ne kitabı. Ben anonim kalayım böyle iyi :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Ben de uzun zamandir okuyorum blogunu , daha onceden google hesabim olmadigi icin takipci olamamistim, kismet buguneymis :) Yukarida da bir arkadasin dedigi gibi yuregin oyle temiz ki her yazdigin cumleden hissedebiliyoruz bunu. Umarim hayat sana hakettigin mutlulugu getirir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. baykuşun notları, teşekkür ederim. aslında hepimizin içinde iyi ve kötü şeyler var. belki ben sadece iyi olanları yazdığım için böyle bir algı oluşmuştur. yine de böyle biriymişim gibi hissetmek güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil