16 Nisan 2013 Salı

hasta düştüm

dün kötü bir gündü. gün içinde de rahatsızdım ama akşam çıkış saatine doğru daha kötü oldum. kendimi eve zor attım. bi titreme bi halsizlik. yatağa girdim hemen, üşümeyeyim diye kat kat üstümü örttüm. arada kalkıp bişeyler yedim ama hemen sonra bir daha uzandım. hemen uyusam da aralarda kan ter içinde baş ağrısıyla uyandım. ilaçlar iyi geldi ki; sabah ateşim biraz düşmüş halde uyandım. işe gidip gitmemekte kararsızdım. son anda çıktım evden. iyi ki de çıkmışım. ayakta olunca kendime geldim. şuan itibariyle oldukça iyiyim. 

eve dönerken saçlarımı da kestirdim kısacık. resmen hafifledim. eve getirdiğim raporları okuyacağım daha. geceyi bulur. yine seyahat öncesi iş yoğunluğu süreci yaşıyorum. neyse ki bu defa mümkün bi plan yaptım kendime ve çok fazla kasmıyorum. yine de temkinliyim, evde hallediyorum bir kısmını.

7 yorum:

  1. ay ben de fenayım.
    sabahtan bu yana deli gib tıskırıyorum. sümük fabrikasına döndü nazik bedenim :(

    YanıtlaSil
  2. Geçerken Uğrayan17 Nisan 2013 21:20

    Merhaba.cok onceleri mesaj birakiyordum size.eskisi kadar yogun yazmiyorsunuz blogunuza..kendimi hatirlatmak icin kucuk bir not.gecerken ugrayan nikiyle yazan karsi cinsten akli karışık biriydim.aklim daha bi karmaşık su siralar.sizinle net uzerinden konusmak istiyorum.cok onceden gorusmustuk gmail ustunden sanirim:) baska bir chat ortami da olabilir tabi emin degilim.gecmis olsun bu arada.kendinize dikkat edin havalar bi yaz bi kış mlsf.bende cok kotu usuttum 7 is gunu ise gidemedim.

    YanıtlaSil
  3. I just like the helpful info you provide on your articles.
    I will bookmark your blog and take a look at once more right here frequently.

    I'm moderately certain I will learn a lot of new stuff right here! Best of luck for the following!

    Visit my website; Dental implants Costs

    YanıtlaSil
  4. xcoach, sende mi kuzum. geçmiş olsun.

    geçerken uğrayan, hatırlamam mı :) saan da geçmiş olsun. nasılsın iyi misin? karmaşık olmak dışında.

    YanıtlaSil
  5. Gecerken Uğrayan20 Nisan 2013 23:40

    Duygu durumum berbat. mutsuzum. surunuyorum:) aglanacak halime gulucuk attim ama guldugum de yok.cok fazla insan var eski yeni gay hetero ..hatta belki o bile bisex.oyle hissediyorum cunku.yada sadece husniye kuruntusu bu:) bilmiyorum.tum bunlarin otesinde terkedildim ve bunca insan bu sebeple bir sekilde hayatimda.ama hicbirini tam olarak istiyor dglim.detaylari var elbet..cok yuzeysel yazdim simdilik.netten musait oldugunda gorusebiliriz sanirim?

    YanıtlaSil
  6. Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I
    ended up losing many months of hard work due to no data backup.

    Do you have any solutions to protect against
    hackers?

    Also visit my webpage - Beardieworld.De

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun, bu kadar çok yorma kendini..
    Kimseye madalya vermiyorlar iş hayatında :)

    YanıtlaSil