9 Nisan 2013 Salı

mektup

affetmekten başka yol yok ki
kin nefret intikam çok ağır hisler
karşıya zarar vermese bile kişinin yani taşıyanın ruhuna çok zarar veriyor.

ben aslında insanları kendime halatlarla bağlarım, ayrılık sonrası bile bir ip mutlaka kalır aramızda.
niyeyse bırakamam tamamen.
bunu onlar bilmez, hissettirmem.
sadece gözlemek isterim benden sonrasını.
merak ederim.
bu hem sevindirir hem üzer beni.
ama hiçbir şekilde bitmiş birinin hayatına girmek çabam olmaz.
dengelerini bozmam.

bitti demek çok önemli bir adım bana göre.
bunun geri dönüşü yok kafamda.
hiçbir yemin hiçbir söz bir daha bunu geri döndüremez.

evet önce de dediğim gibi ben umutluyum.
evlenmek baba olmak istiyorum hiç istemediğim kadar.
bu konuda irademe aklıma da itimat ediyorum.

senin de umudunu görüyorum.
pes etmek etmemek değil mesele.
unutmak unutulmak da değil.
acı da gurur da konu değil.
mesele mutluluk ve huzur
hem.yalnızken hem onunla iken
o kimse artık
ve neredeyse

sevgiler
....

5 yorum:

  1. sanırım bu sefer smokin alışverişine en çok yaklaştığım an...


    ufff.


    siyah mı alsam beyaz mı...


    :P
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. Bu mektubu kim kime yazmış ?...

    YanıtlaSil
  3. koptum xcoach :P

    YanıtlaSil
  4. Her şeyin geyiğini yapmak zorunda değiliz bence..

    Gerçek mutluluklar dilerim Ali..

    YanıtlaSil
  5. xcoach, siyah beyaz al. beyaz ama yakası siyah. ben beğeniyorum öyle.

    adsız, mektup mail adresimden yazıştığım bir arkadaşa. hayatına birilerine takılmadan devam etmesini istediğim düzgün bir insana.

    adsız, teşekkürler.

    YanıtlaSil