28 Haziran 2009 Pazar

çok bişey olmadı


blogu önceden takip edenler azçok süreçe şahit olmuşlardı. bir erkeğin hayatıma girişi ve herşeyim oluşuna.
tabi ne sebepten yaptığımı hala bilmiyorum ama işte 37 gün önce yazmıycam demiştim aniden. bu zaman zarfında çok fazla şey oldu diyemem. yoğundu işlerim. bi süre yurtdışına çıkmam gerekti. ben geldiğim günlerde ahmet'in anneannesi öldü. üzerinde annesinden çok emeği varmış diye epey sarsıldı o da. bir süre iletişimi minimumda tuttum. kendini dinlesin istedim. iki hafta önceki haftasonu biraraya geldik. istanbul'a geldi, bizde kaldı. biraz gezdik, biraz konuştuk, biraz uyuduk. sarılarak. değişmişti farkettim. ölüm gerçeği değiştirmişti. onu ilk defa bu kadar durgun gördüm. ama olsun. onunla üzülmek ağlamak güzeldi.
böyle geçti işte zaman. sağlıklıyız, mutluyuz, yaşıyoruz. bu kadarıda kafi bence..

fotoğraf="2 boys in a bed on a cold winter’s night" filminden bi sahne

2 yorum: