30 Haziran 2009 Salı

iyiki erkeğim



iyiki ben kadın doğmamışım bugün çok daha iyi anladım valla.

iş çıkışı tepe home'a gittik bi arkadaşla. ev alan bi arkadaşa ev hediyesi diye içinde eşşek gibi çiçeklerle bi vazo alalım dedik. ara ara ara yok istediğimiz gibi bişey. yardım istiyoruz, millet "bu bölümle ben ilgilenmiyorum" diye geçiştiriyo. neyse sonunda biri ilgilenen kişiyi çağırdı. mobilyalara uygun çiçekler ve vazo bulup, birbirine uydurmamız 1,5 saatten fazla sürdü. enazından dibimizde bi görevli dolanmadı, yeter artık muhtemelen. bi de hemen işim biter yemeği sonra yerim diye düşünmüştüm ama vazo gezinirken bi ara arkadaşa "benim şekerim düştü başım dönüyo" diyecek kadar fenalaştım.

aralarda millete "keşke kadın doğsaymışım, sıkardım dişimi haftada bir iki gün, ohh evde petek seda izlerdim" desemde kadın olmadığıma bin kere şükrettim. düşünsenize, bulmuştum bi zengin koca, gün boyu alışveriş yapıyodum. daha doğrusu yapamıyodum, yapmak ister gibi yapıp tezgahtarları çıldırtıyordum. insanlık kadın olmayışıma ne kadar şükretse az.

5 yorum:

  1. dün biri benim blogda plastik cerrahinin geliştiğinden söz etti.
    :)
    yazımı oku bak ne yazmıştım.
    www.theyzero.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. iyiki kadın olmamışım diyince ben de bunu mantıklı sebeplere dayandıracağın güzel bir yazı okuyacağımı düşünmüştüm. Bu kadar boş bir sebepten mi kadın olmak istemiyorsun? Valla ben de kadınım bilinçli bir tüketiciyim ve köpek gibi çalışıyorum. Kadın diyince aklınıza çalışmayan, evde seda sayan seyreden, en iyi bildiği şey alışveriş olan birinin gelmesini kınıyorum.:((((

    YanıtlaSil
  3. ya yanlış anladın. tabi ironi vardı yazımda. asla kadın öyledir demiyorum ama öyle kadınlara imreniyorum. :))
    ne biliim rahat kaygısız bi hayat gibi geliyo uzaktan. belkide onlarında dertleri başkadır. izdivaçtaki kız oglanı beğenecekmi diye meraktan ölüyodur mesela.

    sonuçta gün boyu bayan arkadaşlarla köpek gibi çalışıyoruz. kadın deyince aklıma daha onlar geliyo ama ben kadın olsam öyle olurdum demek istemiştim.

    öyle işte :) kırdıysam özür.

    YanıtlaSil
  4. yok canım kırılmadım tabiki ben de biraz önyargılı okumuşum, çok ciddiye almışım:))) Bazen insan o kadınlar gibi olmak isteyebiliyor, doğru. Dediğin gibi çok dertsiz tasasız gözüküyorlar ama çoğu mutsuz bence.

    YanıtlaSil