25 Kasım 2011 Cuma

dönüş

bugün döndüm.
bu sefer özellikle yalnız gittim. yabancı olduğum bi yerde tek başıma olmak tahmin ettiğimden iyi geldi. işim erken biten günlerde şehiri turladım. yavaştan noel hazırlığı sarmış ortalığı. ilginç ve güzel geliyor bana bu telaşları. acaba onlara bizim şeker bayramı da öyle mi görünüyor diye düşündüm.

eve geldim ama dinlenmeden işe gitmem gerekti bazı raporları elden bırakmak için. neyse ki çok durmadan döndüm. uyumuşum öyle. sonra dışarı çıkıp yemek yedim. sonra annemleri aradım, arkadaşları aradım. yarın için kahvaltı daveti aldım.

aslında yazıp yazmamakta kararsızım. yurtdışında iken yakışıklı aradı. önce açmadım. tekrar tekrar aradı. sonra biraz ağır konuştum. pişman oldum ama ne bileyim o an çok üzüldüm. zaten yeterince canım acıyor onu hatırladıkça. bazen yanlış mı yapıyorum diyorum kendi kendime. offf ne biliim.

neyse. herkes kaderini yaşıyor işte. benimki de böyle.

11 yorum:

  1. sıkıntılı :( tam kendine dönüyorsun diyeceğim son anda yine aradı diyorsun.. araması sana iyi geliyor mu? o ne istediğini biliyor mu? sen ne istiyorsun? Bence kararını ver ve ona bunu kesin dille anlat.. seni daha fazla üzmesin canım...

    YanıtlaSil
  2. Az kaldı Ali, az.. Az daha sabır...
    Geçicek sana inanıyorum ve destekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. şahsen başıma gelmez umarım ama; bir kadın için terkedilmek, bir erkek için terkedilmekten daha çok acıtır canımı sanırım. herşey yalanmıymış? diye sorgulatır bana...

    YanıtlaSil
  4. Bence bu yakışıklı olayını biraz daha uzat; yoksa Kuzey Güney gibi ratinglerin çakılıverir.

    YanıtlaSil
  5. adsız, sanırım sen blogger mantığını anlamamışsın :) İnsan blogu duygularını paylaşmak için yazar. Ali'nin reyting kaygısı olsa, blog yazmak yerine kanal açar :) Haksız mıyım ;)

    YanıtlaSil
  6. hergun odama geldigimde acaba bugun birseyler yazmismidir diye merak ederek actim blog sayfani ve yeni mesajini gordum. evet biraz uzak kalman iyi gelmistir. Kendini toparlaman ve yaralarini sarman acisindan. Daha once de yasadin bu durumu . Sen de biliyorsun ki biraz zaman aliyor . Ama bicak yarasi gibi iste. Izi kaliyor yine de. Birseyi asla unutma , acilarini unutturacak kisiler cevrendeki en iyi arkadaslarin olacak. Onlarin kiymetini bil ve daha fazla vakit gecirmeye calis. Ve eminim karsina seni gercekten anlayan bir kiz ya da erkek mutlaka cikacak. Hepimiz ayni yolda ilerliyoruz , sadece herkesin kulvari farkli ama gittigim yer ve yon ayni bence .
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. Ali bizi gormuyorsun belki ama lutfen bizi yanında hisset sonuçta bu yorumları insanlar yaziyor ve hepimiz seni seviyoruz....lutfen depresyona girme..yalniz degilsin...tek senin başına gelmiyor sen cok degerli birisin...

    YanıtlaSil
  8. bi'gay, araması iyi gelmiyor tabii ki. ama onun da benzer bi süreçten geçtiğini düşünüyorum. umarım biran evvel ikimiz de bu süreci tamamlarız. o yoluna devam eder, ben de yoluma. yapabileceğimin en iyisi bu.

    bi'adam, geçiyor zamanla. yaralar acılar azalıyor sanırım. dün çok güldüm mesela. çoktandır gülemediğim kadar. desteğin için teşekkürler.

    karakedi, karşılaştırması zor bi konu. terkedilmenin kendisi ağır bi yük. tek hafifletici sebep bunun toplum tarafından kabul edilen bir ilişki oluşacak diye gerçekleştiğini bilmek. şu aşamadan sonra tek diyebileceğim uğruna beni üzdüğü kişiyle mutlu olması ve bir daha beni rahatsız etmemesi.

    adsız, bence sen dizi falan izle. inanmadığın bi blogger için vakit kaybetme. söylediklerine cevap vermek saçma olur. bi'adam söylemiş zaten söylenecekleri.

    YanıtlaSil
  9. eser, izlerden rahatsız değilim. yaşadıklarımdan pişman olmadığım gibi. ama şu ara geçişler yok mu, insanı yaşlatan bu sanırım. herkes mutluluğu arıyor. nerdeyse kimdeyse diye bakınıyor. hepimizin çabası o mutluluk ve huzura kavuşmak. senin de dediğin gibi aynı yönde ilerliyoruz hepimiz.

    silencedude, noel?? christmas?

    adsız, biliyorum orada benzer acılar mutluluklar yaşayan insanların bu satırları okuduklarını. üzüldüklerini mutlu olduklarını biliyorum. depresyonda değilim, üzgünüm sadece. geçecek. teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. ayh.



    ...
    neyse.
    şu sıralar tek derdim siparişim olduğundan sesimi çıkarmıyorum.
    ...
    kargom elime ulaşır ulaşmaz yolacağım.
    :P
    xoxo

    YanıtlaSil