30 Kasım 2011 Çarşamba

mesai sonrası

demin gelebildim eve. işten arkadaşlarla toplandık. güzel oldu. ama bana komik gelir hep böyle buluşmalar. gün boyu gördüğün tipler. eve giderler normal bi gün gibi. 1-1,5 saat sonra buluşulur ama herkes bambaşkadır. kılık kıyafet, makyaj falan :)

dostlarla olduğu kadar rahat olamasam da, gün içinde saçma sapan sebeplerle birlikte kasılıp gerildiğim insanlarla rahat olmak, rahatlatıcı konulardan konuşmak güzel oluyor. bazı insanlar gerçekten birbirini tanıma fırsatı falan buluyor. mesela akşam masada yanımda oturan biri vardı, biraz lafladık. normalde ofiste karşılaşırdık ama herkes gibi selamdan öte bi dialogumuz yoktu. işte biraz muhabbet edince, çıkmaya yakın "uzaktan soğuk görünüyorsunuz" dedi. gülümseyerek "nasıl yani?" dedim. "hatta biraz korkutucu" dedi. tutamadım, kahkahayı patlattım. diğer yanımda da işyerinden en yakın arkadaşım vardı. sesimi duyunca "ne oldu, niye güldün öyle" dedi. anlattım durumu, arkadaşı mahçup edeceğimi düşünmeden. diğer kahkahayı o bastı. onun ardından bu arkadaş da gülmeye başladı. ilginç. bunu daha önce de duymuştum aslında. insanların gelip selam vermeye çekindikleri bi tip olduğumu söylemişti biri de. bu kötü gibi görünse de sanırım iyi bişey benim açımdan. iş ortamında lüzumlu lüzumsuz muhabbetlerden ve insanlardan uzak kalıyorsun. bu önemli bişey.

aslında eskiden herkesi tanıyayım, herkes beni tanısın, muhabbetim herkesle iyi olsun gibi bi çabam vardı. bikaç kötü tecrübe sonrası böyle olmak zorunda kaldım. zamanla da kişilik haline dönüştü belki de ya da hep böyle kolay muhabbet kurulamayan hatta ürküten bi tiptim. bilemiyorum. neyse önemi yok. bu konuda kendimle barışığım zaten.

bu arada, onu özlüyorum :(

9 yorum:

  1. seni tanımam etmem, hatırlamadığım bir şekilde buldum zaten blogunu. dikkatimi çektin, okudum yazdıklarını. çok gerilere gitmedim bile ahmet'i filan tam bilmem misal. bir ara fena kıskandım seni, yakışıklıyla mutlu olduğunuz zamanlarda, ulan adamlar ne kadar mutlu mesut yaşıyorlar diye. şimdi şu yazdıklarını okuyorum da ya bir kendinize gelin ya, zaten tam da anlamadım neden böyle olduğunu ama ciddi anlamda kendinize gelin. ulan şu yazdıklarını okurken bile benim yüzümde salak bir gülümseme oluyordu, siz ne kadar mutlusunuzdur düşünemiyorum bile. bak yaşım senden küçüktür belki bilemem, bu kim lan da diyebilirsin , ama şunu bil seni takip ettiğim şu zaman zarfı içinde ilk defa yazıyorum sana, ilk defa yazma gereği hissediyorum. ee yazdım da noldu her şey eskiye mi döndü çok mu mutlu oldun, yoo ama belki bir şeylerin değişmesine neden olabilirim diye düşünüyorum. bundan yaklaşık 1 yıl önce ben de senin gibiydim çok mutluydum sonra bir laf bir cümle bitirdi bendeki her şeyi, ama ben hala keşke diyorum keşke şunu da bunu da yapsaydım. ama yapmadım noldu mutlu muyum hayır değilim. sen yap çok geç olmadan yap. sen mutlu ol, hak ediyor musun bilemem ama mutlu ol. zarar gelmez mutlu insanlardan. bunu yayınlama bile bence, çünkü ben bunu sen oku diye yazdım, bir de belki bir şeyleri değiştirebilirsin diye.

    YanıtlaSil
  2. Yazının son kısmında üzüldüm.Özlenmez mi be Ali ...Brhn

    YanıtlaSil
  3. Bence gunumuz dunyasinda mesafeli olmak en guzeli . Her ne kadar ben fazla beceremesem de , ama insanlardan uzak dura dura benim de kisiligimin bir parcasi oldu sanirim mesafeli olmak.
    Ozlem yavasla azaliyor ama zamana ihtiyacin var unutmak icin.
    Ikinizden birisi ilerde bir kizla evlenecekse , bence uzatmalari oynanamanin bir anlami yok. yok eger vakit gecsin , hos anlar yasayim bir sure daha diyorsan sen bilirsin tabiki.
    Bu seferki yorumum biraz ukalaca oldu belki ama bazen disardan gelen bir yorum samar etkisi yaratip insani kendine getirebiliyor.
    saglicakla kal

    YanıtlaSil
  4. Belki bu sefer biraz detaya girer, bitişin sebeplerine değinirsin diye merakla bekledim her yazını..
    Ama görüyorum ki öyle bir niyetin yok.. Anlatmak istemiyorsun belki de..

    Aslında çok da gerekli değil artık.. Sonuçta biten bitmiş, giden gitmiş.. Biz nedenlerini bilsek, daha isabetli yorumlar yazsak hiçbirşey değişmeyecek elbette..
    Ama sen de görüyorsun ki, özlemin sürse de hayat devam ediyor herşeye rağmen..
    Her geçen gün O'nu daha az hatırlayacak, acısını daha az hissedeceksin ve gün gelecek hayat yepyeni başlangıçlar çıkaracak karşına..

    Her zaman olduğu gibi, mutlu haberlerini bekliyoruz yeni yazılarında..
    Kendine çok iyi bakmayı sakın unutma ;)

    C..

    YanıtlaSil
  5. adsız, kim bu lan demiyorum dediklerin için. senin yazdıklarını ben hala bazen ayna karşısına geçip söylüyorum. ama şu var. hayatımızı şekillendiren şey tercihlerimiz. bu tercihler aynı şekilde olunca ortaya bişey çıkıyor. sen birini isterken o başkasının da hayalini kuruyorsa nasıl ortaya sağlam bişey çıkmasını bekleyebilirim. mücadele etmek bi tercih. ama bu olay da öyle bi tutum içine giremiyorum. evlilik gibi toplumca kabul gören bi ilişki için terkedilince "gidip ben alırım onu o kadının elinden" diye hırslanamıyorsun. ama beni tek üzen bitiş şekli. onun dışında herkesin tercihine saygım var. hala sevdiğim birinin çok mutlu olmasını da istiyorum.
    önemli bazı gerçekleri tekrar hatırlattığın için teşekkürler.

    burhan, özlemek de bi ihtiyaç sanırım. çok insani bi his. ben de öfkeyle karışık bi özlem var bu ara.

    eser, güzel demişsin. ikimizden biri evlenecekse uzatmak manasız. insanlarla araya mesafe koymak konusunda da haklısın. en güzeli bu. tabii kibirli görünmeden yapabilmek lazım bunu. yoksa çok çirkin oluyor görüntüsü.

    c.., ya bitişin sebeplerini anlatmak istemiyorum. aslında anlatmadığım itişip kakışmalı bi olay bile var arada. bunları yazmak istemiyorum nedense. herşey güzel başladı güzel yaşandı, güzel bitmiş gibi görünsün. zaten şu aşamadan sonra senin de dedğin gibi detayların bi önemi yok. sonuçta bitti. özlem var ama azalacak zamanla. yeni başlangıç istemesem de bu acımın biran evvel azalmasını arzuluyorum. teşekkür ederim iyi dileklerin için.

    YanıtlaSil
  6. ay deli gibi merak ediyoruz neden bittigini, e-mail adresin yok yada yazdiklarimiza yanit vermiyosun ama oteki taraftan da istersen anlat istemezsen anlatma; ama anlatirsan seni dinleriz, yaninda olmaya calisiriz, olmazsa is cikisi sana ugrar thai masaji esliginde seni rahatlatirken omuz verir aglamani saglariz, bakarsin yeni sevgilin oluruz. gununu yasamaya devam et, seni sevmeyen zaten degersizdir, degerli olan sensin.

    bitti mi?

    YanıtlaSil
  7. xcoach, mail adresim var :) hatta biliyosun. birseksuel@gmail.com

    mailden bi ara yazayım kalan bikaç detayı. neden yazmadığımı anlarsın.

    YanıtlaSil
  8. ben burda laf sokuyodum.

    yoksa tabii ki e-mail adresin filan kayıtlı.

    heyhat.
    keşke telefonunu isteseydim :((


    :P

    YanıtlaSil
  9. xcoach, hmm. tabii yazardım hemen :)

    YanıtlaSil