13 Kasım 2011 Pazar

tam da bugün

bugün evden çıkmadım. bi bakkala indim, ekmek yumurta yoğurt falan aldım. sonra bi daha çıkmadım. tek kişilik güzel bi kahvaltı sonrası temizlik yaptım.

evin her tarafında ondan izler vardı. hediye ettiği ufak tefek şeyler, kendi hususi kahve kupası ve daha bi sürü şey. bi kutuya koydum hepsini, kutuyu da elbise dolabımın kolay erişmeyeceğim bi yerine koydum. bilgisayarda da temizlik yaptım. onca güzel anıları silmeye gönlüm elvermedi ama iki de bir açar bakarım korkusuyla dvd'ye yazıp onu da kutuya koydum.

sonra son ses sılanın albümünü dinledim bikaç kez. bu son ay içinde durmadan dinledim zaten. yıllardır ilk defa bi türkçe pop albüme böylesine saplandım. hatta bi ara akorlarını bulup "tam da bugün" şarkısını çaldım, söyledim. çok güzel bi şarkı gerçekten. şu ruh halime cuk diye uyan bi şarkı. bak şimdi yine canım çekti. açıp dinlerim. sizle de paylaşayım.

varlığınız için teşekkürler.

sana değer de geçer
beni deler de geçer
seyreden güler de geçer

her gece daha yorgun
her sabah daha kırgın
tam da bugün çok yalnız

hep aynı başlıyor bitiyor ve
iki kişiden biri vazgeçiyor ve
biri hep daha çok seviyor be

unutulur da gider
acı içine döner
sonra bir gün geri döner

yerini hatırlarsın
izi artık yoksa da
tam da bugün işte o gündür

5 yorum:

  1. Hayat bu kadar kisa iken bence kendimize ve bizi gercekten seven insanlara daha cok zaman ayirmaliyiz.hele ki benzer seyleri ust uste yasayinca kolay olmuyor ustesinden gelmek.
    Ne diyecegimi bilemiyorum , ama surasi bir gercek ki kaliplarimizdan cikmamiz gerekiyor. Sınırlarımızı zorlamamız gerekıyor.
    Eger izlemediysen bir film onermek istiyorum tam da soyledigim konsepte uyan. `` bucket list ``
    jack nicholsan ve morgan freeman. Tamam oradaki konu olmek uzere olan iki insan hakkinda , ama eninde sonunda hepimiz fani dunyaya gocmeycekmiyiz.
    Bence hepimizin bir `` yapilacaklar listesi `` olmali.
    Simdiden iyi haftalar .saglicakla kal

    YanıtlaSil
  2. Eser'e katılıyorum biseksüel..
    Ama şarkı da gerçekten sana yazılmış haberin yok :)

    YanıtlaSil
  3. http://www.youtube.com/watch?v=SX5KO4lMmYY

    YanıtlaSil
  4. bu bunalımdan çıkıcan mı artık??

    YanıtlaSil
  5. eser, filmi izlemeye çalışacağım en kısa zamanda. hayat kısa dediğin gibi, yapılacak çok şey var. zamanla tabii, zamanla.

    bi'adam, şarkıyı dinlerken ağladım. evet bu kadar mı duruma uyar dedirtti.

    pistisvejanus, o da güzel şarkı. albümün tamamı güzel zaten. sağol. şarkıda dediği gibi "kalan sağlar bizimdir"

    x-coach, tamam çıkıca. söz. az zaman.

    YanıtlaSil