21 Ekim 2009 Çarşamba

curriculum vitae

biraz önce ilginç bişi oldu.

hani şu komşunun kızı vardıya. annemin bana yakıştırdığı kız. ona kartımı vermiştim, izmirde istediği bi işle ilgili yardımcı olabilecek bir arkadaşım var diye. cv'sini hazırlamış ve işyeri mailime yollamış akşamdan. bi maillere bakiim diye girdiğimde farkettim, açtım hemen. cvsine baktım dikkatle. hala öğrenci olduğu için staj ve şuanki parttime işi dışında bi iş deneyimi yok. tek sayfalık daha çok ilgi alanlarından ve hedeflerinden bahsettiği bi cv. çok sade, düzenli ve en önemlisi fotoğraflı bir cv. ama kız o kadar güzel olmasına rağmen onu hiç yansıtmayan sıradan bir foto koymuş cvsine. başkası olsa, ilgiyi herşekilde toplayacak her türlü silahını cvsine doldururdu. çok hoşuma gitti bu davranışı. bilinçli yaptığını düşündürdü nedense.

neden bilmiyorum ama, cv'sindeki numaradan aramak istedim bian. cv'nin ulaştığını haber vermek için. telefon çaldı uzun uzun, tam ben kapatacakken açtı. "aloo" dedi tedirgin bi sesle cep telefonumu bilmediğinden. "merhabalar, ben ali bursadaki komşunuzun oğlu" dedim. "aaa, merhaba. nasılsınız?" dedi utangaç bi sesle. o sizli konuşunca bende "iyiyim teşekkürler siz?" dedim. kısa bi nasılsınlaşmadan sonra cv'sinin ulaştığını ve birazdan arkadaşımı arayıp ona ileteceğimi haber vermek için aradığımı söyledim. teşekkür etti, tam sohbet bitti telefon kapanıyor derken ben "aileniz nasıllar?" diye sordum. "iyiler, bu haftasonu ordaydım." dedi, sonra biraz daha konuştuk. anadolu lisesine başlayan kardeşinin durumunu falan sordum falan. baktım kız utanıyor gibi çok çekingen. lafı fazla uzatmadan tekrar cv ile ilgileneceğimi söyledim, derslerinde başarılar diledim kapattım. sonrada izmirdeki arkadaşımı aradım. ama açmadı, sanırım duymadı. birazdan tekrar ararım yine açmazsa artık yarın direkt işyerini ararım. cv üzerimde kalmasın, söz verdik bi kere. o da artık umarım yardımcı olur. kırk yılın başı bi işimiz düştü arkadaşımıza. hem daha düzgün şartlarda ve kariyeri için önemli olabilecek bir işte çalışır kız, hem daha fazla kazanır fenamı. bakalım artık.

10 yorum:

  1. yok yok!!
    ali; seni tanımıyorum ama cidden seviyorum seni.
    bu postuna yorum yazamıcam.içimden geçenleri az çok biliyorsundur zati.
    sevgiyle kal canım...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Bi,

    Seviyorum senin böyle içten yazmanı:)
    Bi de bana el atsan:)
    CV'yi göndersem:)

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı olsun bakalım:)) seni izlemeye devam edeceğiz

    YanıtlaSil
  4. içindeki sese kulak vermelisin... belki yine aynı şeyleri tekrar ediyor olabilirim ama şunu hiç unutma sen bu kıza kayıtsız kalamıyorsun aramayabilirdin ama sen arayıp sesini duymayı tercih ettin içindeki his seni bu eğilime yöneltti.
    yine diyorum ki bak tavuk dedi dersin, sen bu kızla olacaksın eminim.
    senin için en hayırlısı en iyisi en güzeli budur.
    lütfen sende kendini toparla biraz doğru yerde olmalısın yalnış beraberinde yalnışları doğurur biranda dipsiz bir kuyuda buluverirsin kendini bunu yapma!

    YanıtlaSil
  5. filmin özeti:
    gaylerle takılan veya gaylerle temas edenler seks alamasada iş bulabilir.

    YanıtlaSil
  6. noneless, ciddiysen olur tabi. deşifre olmayacak şekilde yardımcı olmaya çalışırım.

    altın yumurtlayan tavuk, sağol temennilerin için. ben mutsuz olmak istemiyorum. şuanda yaşadığım hayattan ötürü çok mutluyum. tabi gelecekle ilgili senin kadar kesin hükümler veremiyorum. 5 dakka sonrasına ne olacığını bile bilmiyoruz.

    hypocrite, o nasıl bi çıkarımdır anlamadım. yada nasıl bi genellemedir. ben seks objesi değilim, iş bulma kurumuda değilim. komşumun kızına yardım etmeye çalışıyorum sadece. sokakta gördüğüm her güzel kızla yatmıyorum yada ona iş bulmuyorum. garip bi yorum. sanırım canın başka bişeye sıkılmış, bana yansıtıyorsun. neyse.

    herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. kızı iş için bile arayıp sorarak ufak umutlar veriyorsun. iş işi olup bittikten sonra çok dikkatli olman lazım arayıp sorma hususunda. istemeden de olsa kırabilirsin kızı.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Bi,

    Bunu söylemen bile beni mutlu etti cidden...

    Ama bana kim iş verir ki demelere başladım artık...

    YanıtlaSil
  9. :) deli kız noneless, senin gibi anlayışlı empatik birine herkes iş verir.

    lorelai, dediğin konuda dikkatliyim aslında. öyle telefonda geyik yaptığım yok. biraz evde sıtkındım sadece kısa konuşmak istedim o kadar. kızın benden hoşlanacağınıda sanmıyorum. onun 1,5 katı yaştayım zaten :)

    YanıtlaSil
  10. Ah :) Teşekkür ederim...
    Devlet baba her seferinde kapısından çeviriyor ya :) özel de istemiyor gibi...

    Şans gerekiyor sanırım...

    Neyse...

    Bunlar benim sıkıntılar, güzel yazının altını doldurmayayım:)

    YanıtlaSil