2 Ekim 2009 Cuma

uyumak istiyorum

bu haftada bitti iyisiyle kötüsüyle. eve erken geldim bugün, spora gitmedim. sonra bi arkadaş aradı evdeysen geleyimmi diye. çoktandır görüşmemiştik zaten gel dedim. yemek yedik, 1,5 saat falan muhabbet ettik. çok iyi geldi bu bana. evin içinde kendim dışında bi ses duymak iyi geliyor. aslında şu telefon görüşmeleride olmasa evde bir kelimelik ses bile çıkmayacak nerdeyse.

kitap, film olaylarına sardım bu ara. demiştim zaten önceden. ayrıca linkedin sitesinden bir iki mesleki gruba üye oldum. oraya bakıyorum millet nelerle uğraşıyor falan diye, bazı mesleki tartışmalara da katılıyorum. bi de çok salak bi flash oyun buldum bu ara. böyle kabız eden türden oyunlar vardırya, aynen öyle. onunla uğraşıyorum. geçiyor vakit bişekilde. yalnız olduğumu unutuyorum.

aslında bu haftasonuna ahmet'i davet etmiştim ama gelemeyeceğini söyledi. ailesiyle yaşadığı için her haftasonu evden çıkması dikkat çeker diye çekiniyor biraz. iyi dedim bende, üstelemedim. aslında benimde dinlenmeye ihtiyacım var. uykusuzluk çekiyorum günlerdir. zaten o da burada olunca uyku düzenim falan kalmıyor. adamın varlığı heyecanlanmam için yeterli bi sebep.

foto=flickr,fd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder