21 Temmuz 2010 Çarşamba

biraz kendimle

sabah aklımdayken telefonunu öğrendim şu izindeki arkadaşın ve ex-stajyer kızı aradım. saat 10 falan. çalıştığını bildiğimden pek garip olur diye düşünmedim. çaldı çaldı açmadı. müsait değildir diye rahatsız etmedim sonra da. ta akşam döndü bana. bi sebep söyledi ama o sırada trafikteydim anlamadım bile. numarayı söyledim kapadım acele.

spor geçtim. salondan edindiğim arkadaşa denk geldim. morali bozuktu. arada lafladık. kız arkadaşıyla bozuşmuşlar biraz. kaç yıllık arkadaşlar zaten. bana pek mantıklı gelmez uzun süren flörtlerin evlilikle sonuçlanması. sonuçlansa da ilk 3 ayında boşanma olur gibi geliyor nedense. gördüğüm örnekler de bu tezimi ispatlar gibiydi zaten.

hep ona buna bakınca kendimi unuttuğumu farkettim. yaşım aldı başını gidiyor ve hala yalnızım. kendimi bişeye zorunda hissetmek istemiyorum ama böyle salıvermişlik de nereye kadar diye düşündüm. karar verdim, biraz çaba harcayacağım. hayatımda heyecan, sevgi ve belki bir aşkın olması için çabalayacağım. bu arada tatil planlarım da netleşiyor. ben tatildeyken işlerime bakabilecek arkadaş işe döndüğü an ben de istanbul'dan uzaklara kaçacağım. yani kafamda iyi düşünceler var bu akşam :) sporun etkisi olsa gerek :))

foto=flickr, mr.dodgy

4 yorum:

  1. Of bırak artık bunları ne çabası ne şesi yani sen GAYSİN

    YanıtlaSil
  2. aferin Pansexsuel. çok güzel sabitlemişsin durumu. sen gaysin ne aşkı ne demek yaa. tercihler ne olursa olsun herkes aşık olmalı. burada yanlızlıktan bahsediyoruz. bizim yaşımızda insan yanında olacak birini istiyor. herşeyi paylaşacak. bu kimse için absürd bir istek değil.

    YanıtlaSil
  3. pansexual, ben çabalamak derken bi kız bulup evlenmek demedim ki, bi erkekle de uzun süren bişeyler yaşayabilirim. bunu yapabileceğimi geçmiş yaşadıklarımdan gördüm. ben genel bi çaba içine gireceğim dedim sadece.

    çilek, aslında tam olarak ben de bunu kasdetmiştim. tşkler başka kelimelerle ifade ettiğin için.

    YanıtlaSil