18 Temmuz 2010 Pazar

merak

pazar saat 8'de uyandım. üst komşudan acaip gürültü geliyordu. tamirat mı ne vardı anlamadım. ben de uykum kaçınca duşumu alıp kahvaltımı yaptım bi güzel. biraz evi havalandırdım.

işimle ilgili siteleri kurcalayayım diye bilgisayarı açtım ama öncesinde bi emaillere bakayım dedim. bu site için aldığım gmail adresine (birseksuel@gmail.com) çok ilginç ya da çok samimi emailler alabiliyorum. kimselere anlatamadığı hislerini yada anılarını boş duvara yazar gibi bana itiraf edeninden, o günlerdeki ruh halime uygun sevdiği şarkıları benimle paylaşanlara, halimi hatrımı düzenli sorarak bu blogun iki tarafındada iki ayrı insan olduğunu hatırlatanından, çeşitli tekliflerle(seks, birliktelik vs.) gelenine kadar çeşitli mailler aldım bugüne kadar. hepsinden çıkardığım sonuç şu: biz insanlar birbirimize çooooooook benziyoruz. yaşadıklarımız, hislerimiz, hatta hayallerimiz bile benziyor biraz.

işin garibi sizin hayatımı kısmen öğrenme şansınız varken blogu olanlarınız dışında ben bu şansa sahip değilim. ve itiraf etmeliyim hepinizin hayatlarının detaylarını çok merak ediyorum :) bu merak insan olmanın doğal getirisi bişey sanırım. yüzlerinizi, evlerinizi, sesinizi, jestlerinizi-mimiklerinizi, işinizi, yaşam tarzınızı vs.

aslında gerçek hayatta meraklı sayılmam. hatta çok umarsız olduğumu düşünen ve söyleyenler bile oldu ama internette bu durum tersine dönüyor biraz. yine de dizginliyorum kendimi. bu blog kanalıyla iletişim halinde olduğum kişilerin özellerini kurcalayacak sorgulayıcı bi tutum içine girmiyorum asla.

neyse bu kadar düşünmek yeter. şimdi müzik zamanı. sevdiğim bi şarkı. bu satırları okuyan tanıdığım tanımadığım herkese gelsin. :)

sevgiler.......



foto=flickr, madddy

8 yorum:

  1. "bu blog kanalıyla iletişim halinde olduğum kişilerin özellerini kurcalayacak sorgulayıcı bi tutum içine girmiyorum asla."

    acaba çok dan dan yorumlar mı yazıyorum sana diye düşündürdü bu cümle. sen özelini yazıyorsun bizde yazdıklarınla ilgili yorum. dolayısıyla özelinle ilgili yorumlar oluyor. düşündürdü beni biraz.

    YanıtlaSil
  2. çilek, hayır dan dan değil :) de anlaşılmadı kasdettiğim sanırım. ben zaten özelimi paylaşmak istemesem yazmam. bi düzeyde paylaşmayı isteyen benim demekki. sadece email üzerinden iletişimde olduğum insanların hayatlarını özellerini sorgulamıyorum demek istemiştim.

    YanıtlaSil
  3. guzel sarki, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. Eee biz de yazıyoruz zaten. Takip edersen öğrenirsin :hıh

    (Böyle de okuyucu toplanmaz ki di mi?) :D:D:D

    YanıtlaSil
  5. bana sor sölim canım merak ettiğin bişi varsa:))
    mesela ben senin caddenin neresinde oturduğunu çook merak ediyorum:))
    sölesene nolur nolur nolur

    YanıtlaSil
  6. şarkı için çok teşekkürler:):)

    YanıtlaSil
  7. ozge, beğendiğine sevindim.

    chal chene, rss listemdesin zaten. takiptesin ;)

    gencbiranne, sen zaten doğasında meraklı birisin :) profilinde meraklar bölümünde "herşey" yazmışın zaten :))

    adsız, ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil