14 Mart 2010 Pazar

aile deyince

dün gelen bi telefonla toparlanıp çıktım yola. acilen bursa'ya gitmem gerekti. kız kardeşime biri musallat olmuş mahalleden. serserinin teki. en önemlisi bizim kızın çocukla ilgisi yok. en son çocuk iyice patavatsızlaşmış, cuma akşamı kardeşim eve dönerken laf falan atmış. kız ağlayarak eve gelmiş, o sırada annem komşuda babamda yok, erkek kardeşim görmüş, noldu diye ısrar edince anlatmış. tabi bizimki dururmu, gitmiş çocuğun evine. annesinin önünde apartman boşluğunda kapışmışlar.

duymamla toparlanıp gitmem bir oldu. hani kavga falan seven biri değilim, ama öyle zorbalık bi durum varsada uzak duramam. gittim evde herşey normal. sadece annemle konuştum olayın aslını. karışmadım dahada olay büyümesin diye. bugün annem çocuğun annesini görmüş markette. kadın özür dilemiş bizimkilerden. meğer oğlan dün akşam evlerinin kapısında erkek kardeşimi görünce küfretmiş, bizimki ondan dalmış. yoksa ben bilirim kardeşim benden daha mülayim ve efendidir.

off bu aile sorunları gerçekten zor işler. bi de uzak olunca genelde seyirci kalabiliyorsun olaylara. gerçi içinde olup olayın kendisi olmaktansa seyirci kalmak daha doğru belkide. yinede aile işte. onları üzen bişi duyduğumda benim için akan sular duruyor.

foto= flickr, scaamanho

9 yorum:

  1. ben bursa da oturuyorum. belki seni gormusumdur (: ne garip sey...

    YanıtlaSil
  2. özge biz aynı caddedeyiz ben bile henüz görmedim:))
    senin görmen daha zor emin ol

    YanıtlaSil
  3. selen belki ben seni görmüşümdür :)

    özge hayat tesadüflerle dolu aslında, sadece farketmemiz zaman alıyor bazen.

    YanıtlaSil
  4. ay çok heyecanlandım ayol:)
    cidden gördün mü???
    bak şimdi ölcem meraktan:S

    YanıtlaSil
  5. 1,5 ay kadar önce carrefour'da starbucks'ın önünden geçiyordunuz. tabi sizdiyseniz. sen ve süslü kızın.

    YanıtlaSil
  6. hmmm düşünüyorum ama hatırlayamadım.ben pek carrefoura gitmem aslında.
    ne giyiyoduk ben ve süslü kızım belki ordan çıkarırım:))

    YanıtlaSil
  7. hatırlamıyorumki. önümden çok tatlı böyle üzerinde pelerin gibi bişi olan bi kız geçti bide kısa boylu bi anne. aklıma geldiniz. siz sandım hatta, güldüm kendi kendime :)

    YanıtlaSil
  8. tesüf ettim hıııh :)))
    tabii ki ben değilim benim boyum 1.68 !!!
    bide biz öyle hiçbir zaman sakin sakin gezmeyiz ada'yla ben genelde peşinden bağırarak elini tutmaya çalışarak gezmeye çalışırz:))
    ben değilmişim anladım.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil