26 Mart 2010 Cuma

yemek kazası

ne akşamdı ama. annemin şovuydu resmen. kadın beni mahçup etmiycem diye epey bi uğraşmış gündüzden. 5 arkadaşa sordum ama biri dışında gelebileceğini söyledi. saat 6 gibi çıktık ofisten birlikte geldik eve. üçü annemi önceden görmüştü zaten, biri ile yeni tanıştılar. annem servis yapıyor bende yardım ediyorum. ama etmez olaydım çorbayı koyarken kepçe elimden kaydı ve arkadaşın özel bölgesine dökmez miyim. bi yandan gülüyorum kıkır kıkır, bi yandan bez falan koşturup getiriyorum. neyse güle oynaya yemek bitti. hatta bitiremeyen diyet yapan bi bayan arkadaş vardı annemin baskısı altında o bile bitirdi.

çay, tatlı faslı derken çıktılar geç olmadan. öyle pat diye bugün sorduğum plansız bi yemek olduğu için bende biraz kalın diyemedim millete. sonrada annemle biraz televizyon izledik. şuandada o dizi izliyor. daha doğrusu diziler. reklam arasında başka kanalı açıyor biraz bişi izliyor, bitirince öbürüne dönüyor. hahaha. muhteşem bi beyni olmalı annemin. ben hayatta yapamam böyle bişeyi. karışır aklım.

bide yarın hava güzel olursa annemle alışverişe çıkacağız. alışveriş iyi bişi ama annemle olunca işkence halini alıyor. her mağazada durup içeri girmeler, illa kumaşlara biblolara falan dokunmalar, en marka mağazada bile pazarlık yapmalar. zor bigün olacak yani. kendime vakit kalırsada mühendis kızla bowling'e gideceğiz. hayatında ilk defa oynayacakmış. epey bi eğleneceğim demektir bu :) hahaha, yaşasın kötülük.

foto= flickr, doctor beef

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder