30 Mart 2010 Salı

arada kaldım

arada kalmak kötü bişey gerçekten.

hani zaten hislerim nedeniyle arada olmak bazen yıpratıcı oluyordu. ama insan aslında biçok şeyin arasında. farkında olmasada böyle. mesela annemin tüm gün evlilik programları izlemesinden dolayı akşam epey bi yüklendi yine bana. "bak sende o programlara muhtaç olucan" makara bile geçti. bide şu mühendis kız mevzuunu açtı. "haber ver, gündüz annesi bi çaya gelsin yada ben gideyim. evde canım sıkılıyor zaten" diye duygu sömürüsü bile yaptı. aslında tereddüt bile etmeden "tamam" demeyi, onuda kendimide mutlu etmeyi o kadar çok isterdimki ama işte aradayım. arkadaşlığı daha ileri götürmek, homoseksüel hisler de taşırken evlenmek, evliyken bigün bu hislerimin bigün tekrar kabarması, beni esir alması gibi korkular taşıyorum. normal ilişkide bile severken kimseyi aldatmadım, evlilikte asla yapamam. yani bu hisler beni gizliden kemirir durur sadece. daha bi yığın benzer korkular var. işte yalnızlıktan kurtulmak istesemde aslında yalnız kalmayıda sevmem bunlardan biri mesela. anneme "ayıp olur ya, bende çok samimi değilim onlarla" deyip geçiştirdim. ama aklıma gelen soruları geçiştiremedim. tam kendimi bu çelişkilerle yiyecekken gizemli adam aradı. sanki hissetmiş gibi, nasıl olduğumu sordu. konuştuk biraz, bu haftasonu tekrar istanbul'da olacakmış. buluşalım sözü veremedim. zaten blogu okumuş, annemin burda olduğunu bildiğinden sadece teklif etti. ama babamında burda olması durumunda görüşmem zor olur muhtemelen. gerçi isterdim. yani aylardan bu yana özel bi anlam katmasakta dokunduğum hatta sarıldığım ilk kişi sonuçta.

şuandada can sıkıntısından dolanıyorum internette. hem haber, mail falan bakıyorum. bide şems bana bi link yollamış, bi e-kitabın linki. indiremedim, gelsede yardım etse yada msnden yollasa diye bekliyorum.

foto=flickr, furiousgeorge81

4 yorum:

  1. bu yazıda da olduğu gibi neredeyse tüm yazıların yazım ve imla hatalarıyla dolu.. içinden geldiği gibi ardı ardına yazdıktan sonra yazıyı bi gözden geçirip bu hataları düzeltsen güzel olur kanaatindeyim :)
    bir de şems ile ilgili olan e-kitabın linkini paylaşırsan sevinirim. belki ben indirmeyi başarabilirim.. :)

    YanıtlaSil
  2. ben demiştimmmm. Şems ile güzel şeyler bekliyorummmm.

    YanıtlaSil
  3. anneler böyle işte. hem evlensin yuva kursun istiyorlar hemde dizimin dibinden ayrılmasın diyorlar. bende çok bilirim annemin evlenip başka bir şehre gidicem dememden sonra ağlamalarını. o yüzden vazgeçtim evlenmiyorum.
    ben yeniyim buralarda, bu şems kim olaki :)

    YanıtlaSil
  4. adsız, kitap şems'in kendi yazdıklarından oluşuyor. arkadaşlarımla paylaşıp paylaşamayacağımı sormuştum, "sadece sen oku" demişti.

    jojoba, alemsin :)

    YanıtlaSil