15 Mart 2010 Pazartesi

perdenin öbür tarafında

buraya yazmadım, aslında yazmayıda düşünmüyodum. ama içimde kalmasın, sizlede paylaşayım.
ben bi süredir perdenin öbür bölümüne geçtim aslında. perde derken, blogger ve okuyucu arasındaki perdeden bahsediyorum. bi blogger var, yıllardır okuduğum biri. hayranlık bile denebilir. kendisini görme şansım olmadı. sadece küçücük siyah beyaz bi profil resmi var o kadar. kaçtır cesaret edip bloguna yorum yazmak istiyordum. aslında onu tanıyorum sanki. benim blog gibi günlük şeklinde değil yazıları, benim kadar sık da yazmıyor ama tanıyorum. edebi şeyler yazmasına rağmen içine kendiyle ilgili detaylar koyuyor sanki.

uzun lafın kısası ben geçende bloguna bi yorum yazmıştım. tabi biseksüel olarak değil. sonra dayanamayıp bide mail attım. dilini, kalemini ve paylaştıklarını çok beğendiğimi söyledim. o da teşekkür eden bi cevap yazdı. yine cesaretimi toplayıp beni ağlatan bikaç yazısından paragrafları ve anımı yazdım. bi sonraki gün cevap geldi. bu seferki özür mesajıydı. onun yazdıklarına üzülmeme üzülmüş. biliyordum böyle bi cevap yazacağını aslında. yani dedimya tanıyorum onu. hatta gerçektede tanısam değil arkadaş, dost olurdum eminim. ama şuanda mailden öteye götürecek cesaretim yok tabi. heleki blogger biseksüel olduktan sonra net ortamına karşı daha bi pısırıklaştım. sanki alnımda biseksüel yazıyomuş gibi hissediyorum netten birini tanımak tanışmak istediğimde. bana ne oldu anlamadım. eskiden netten 10 dk önce tanıdığı biri için gecenin bi yarısı gözünü kırpmadan dışarı çıkan ben, üsturuplu üç beş insanla tanışmaktan korkuyorum.

hep bu blogun suçu. hep biseksüelin suçu. ali'nin değil. o masum :)

5 yorum:

  1. eeee ben biliyorum bunu,sen masumsun tabii:))

    YanıtlaSil
  2. :) yok canım, var bendede suç aslında :)

    YanıtlaSil
  3. 'kucucuk siyah beyaz bi profil vermi var' hmmm sanirim bende o kisiyi takip ediyorum (: tabii dusundugum kisiyse..

    YanıtlaSil
  4. vermi yazmisim cok pardon * resmi olucakti :)

    YanıtlaSil
  5. kimmiş o :) mail adresime yazsana. merak etmedim değil.

    YanıtlaSil