14 Ekim 2010 Perşembe

2 kilo kazandibi

benim tartı bozulmuştu geçenlerde. kaçgündür aklımda ama unutuyorum tartılmayı. spor salonunda tartılayım dedim, bi baktım 2 kilo fazla. yediğim su mu, çektiğim hava mı ağır anlamadım ki.

sanırım ben spor yaparak kilo alabilen azınlıktanım. hani spor sonrası öyle deli bi iştahla herşeye saldırdığımda yok ama ne zaman daha çok yapsam sporu o ara bi iki kilo alıyorum mutlaka. normalde sporda kalori yakıyosun, ve daha bi sürü fayda. ama kalori bende yanınca yağa falanmı dönüşüyor anlamadım ki. :)

gerçi kiloyu öyle pek takan biri değilimdir ve görsel olarak tüm hallerimle barışığımdır ama insan giydiği herşeyin üzerinde aynı durmasını istiyor işte :)) bu durum insana genç kaldığı hissi mi veriyor ne :)

akşam salondan çıkarken canım süt tatlısı çekti. durdum bi yerde yedim kazandibimi. ee erkek çocuğuyuz, ne olur ne olmaz :) hem zaten yemeyince de kilo alıyosam neden kısıtlayayımki kendimi :))

19 yorum:

  1. Ye tabi ye,erkeksiniz ya canınız çeker yersiniz,kilo da dert değil,hıııh!Diyeti biz yapalım,kaç gündür diyetteyim,kilo da verdim hııııh,ama pis bi de fotoğrafını koymuş!

    YanıtlaSil
  2. Kas yağdan daha ağır, bu nedenle ağırlık çalışmaları (tabiri cayizse kas şişiren) ağırlıklı yapıyorsanız. Kaslar genişledi kütle olarak ve yağlar azaldı ama tartıda fazla görünüyorsunuz ki normal.

    2. seçenek.. tartılar arası aynı marka bile olsa fark olur. Hep aynı tartı ile tartılıp kilo kontorolü yapılmalıdır. Önemli olan kaç kilo olduğunuz değil kilo artışınızın olup, olmadığıdır.

    Kardiyobaskülere (yağ yakıcı yürüyüş bandı bisiklet mesela) biraz agırlık verirseniz sorun halolur yani illa 2 kg vermek gerekiyorsa diyorum.

    yine uzattım çok..

    sevgiler.tuba

    YanıtlaSil
  3. Kas yağdan daha ağır, bu nedenle ağırlık çalışmaları (tabiri cayizse kas şişiren) ağırlıklı yapıyorsanız. Kaslar genişledi kütle olarak ve yağlar azaldı ama tartıda fazla görünüyorsunuz ki normal.

    2. seçenek.. tartılar arası aynı marka bile olsa fark olur. Hep aynı tartı ile tartılıp kilo kontorolü yapılmalıdır. Önemli olan kaç kilo olduğunuz değil kilo artışınızın olup, olmadığıdır.

    Kardiyobaskülere (yağ yakıcı yürüyüş bandı bisiklet mesela) biraz agırlık verirseniz sorun halolur yani illa 2 kg vermek gerekiyorsa diyorum.

    yine uzattım çok..

    sevgiler.tuba

    YanıtlaSil
  4. eee şey 18 keretıklasaymışım keşke..

    opss pardon.

    YanıtlaSil
  5. :) tuba doğru söylüyo kas yağdan daha ağırdır. ben ağırlık çalışmam ama genelde şınav ve mekik yaptığım için normalde 60 ken şimdi 62.340 gr bide üzerindekiler de ağırlık yapar ve tartıldığında. muhakkak aç tartılmalısın ozaman doğru sonuç olur. ama 2 kiloda çokta dert olamamalı :)

    YanıtlaSil
  6. ne zamandir giremedim nete, ugrayamadim da sana. bugun bi girdim ve blogta ilk dikkatimi ceken; degisen arka tema olmus. cok sade degil mi bi de nie surekli mavi ?

    YanıtlaSil
  7. noneless, :) sen de ye, zaten kilo verme uzmanı oldun. rahat ol :)

    tuba, ben o şişirme hareketleri yapmıyorum pek. o yüzden aldıgım kiloyu kaslara yoramıyorum.

    coach, ben hala çocuğum :)

    neyfa, yine ne anladaysan.. kıs kıs gülüyorsun.

    kisa hikayeler, dert değil. deminde başka şeyler götürdüm zaten :)

    ozge, hoşgeldin. mavi çok sevdiğim bi renk. ondan belkide.

    YanıtlaSil
  8. :) xcoacha gülüyorum ben:))

    YanıtlaSil
  9. Ye demesi kolay zaten,hıııh,aç yatıyorum aç kalkıyorum resmen,uyanır uyanmaz,elimi yüzümü yıkayıp 5 kaşık müslime koşuyorum,görsen halime acırsın:D

    YanıtlaSil
  10. başlığı yeni okudum.


    2 Kilo mu?

    YanıtlaSil
  11. su yemek? hava çekmek? :))

    YanıtlaSil
  12. neyfa, sorun yok o zaman. gül ona hatta gülümse :)

    noneless, müsli mi. ıyygh. acıdım bile :(

    coach, çok demi :))

    YanıtlaSil
  13. bak, 130kg halimle ben yemiyorum 2 kilo kazandibi. şekerim çıkar-şuyum buyum diyorum. minyonca bir adam olarak sen 2 kilo kazandibini nasıl yedin ki?
    içime dert oldu bak.

    YanıtlaSil
  14. noneless, pis mi :) nerdeyse hergun duş alıyorum :P

    x-coach, 2 kilo almıştım ama tamamı kazandibi değil tabi. :) o kadar marifetli değilim henüz.

    YanıtlaSil
  15. ayyyy o manada mı piiiiis dedim:D

    YanıtlaSil