11 Ekim 2010 Pazartesi

pazar ve seksenler

pazar güzeldi açımdan daha doğrusu verimliydi. bi kere rahatsızlığım bitti. geç uyandım, güzel bi kahvaltı hazırladım kendime. biraz geçte olsa izmirli'nin geceden attığı mesajı gördüm. "uyumuyosan kalk nane-limon iç iyi gelir, annem öyle diyo" yazmış. aradım artık gerek kalmadığını söyledim. gece misafirleri gittikten sonra annesine anlatmış rahatsızlığımı falan, hayret o bana öcü gibi bakan kadın iyilik olsun diye tavsiyede bulunmuş.

kahvaltıya davet ettim kızı, gelemem dedi. yani reddedildim :) sebebini de sormadım :))
sonrada eski bi çalışmam vardı ama güncellenmesi gereken bişey, biraz onun üzerine yoğunlaştım. ona bak, şuna bak biraz internette araştır falan filan derken kaç saat geçti bilmiyorum bile. bi duş alıp uyumuşum sonrasında da.

bugünde klasik pazartesi yoğunluğu vardı. akşamda spor yaptım arkadaşımla. biraz dünden kalan şeylerle uğraştım. şimdi de müzik açtım biraz, 80ler. hep değil ama arada dinleyince güzel oluyo. duran duran, pink floyd, scorpion, queen, opus, falco hatta dr.alban :)) gecikmelide olsa paylaşayım birinin klibini sizle. iyi seyirler :))

3 yorum:

  1. seksenlerin şarkıları güzel geliyor ama klipleri çok komik :))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ve de kolay gelsin...
    Kıza sebebini niye sormadığını merak ettim. Şuanda dediğin klibi indiriyorum bakıcam.

    YanıtlaSil
  3. kısa hikayeler, evet ama o zaman için o kliplerde çok anlamlıydı :)

    eşcinsel, sağol. sormadım fazla yüklenirmiş gibi olmasın diye. kaçan kovalanır durumlarına düşmek istemem. iyi seyirler klip için de.

    YanıtlaSil