28 Ekim 2010 Perşembe

özel misafir

bugün ahmet gelecek. aradı biraz önce otobüsü kalkıyomuş. heyecanlı ve sevinçli sanırım. ee normal, ta ne zamandır görüşemedik yüzyüze. biraz iyide oldu aslında. o hayatında ciddi kararlar aldı, çok yakınında olmam kafasını karıştırabilirdi. "şimdi ne değişti de görüşüyosun" derseniz o zamana göre kendimden daha eminim onun hakkında. güzel bi iki gün geçireceğimizi umuyorum. hem istanbul'u çok özlemişmiş, gezdirmek lazım paşayı. aslında ben de heyecanlıyım. ilişkimizin adını arkadaşlık koyduktan bu yana ilk defa aynı çatı altında kalacağız. benim içinde ilginç bikaç gün olacak :)

normalde yarınki tatilden istifade bursa'ya eve gitmeyi düşünüyodum ama haftaya giderim sorun değil. tek aklıma takılan ahmet burdayken spor arkadaşım yada izmirli'nin bi sürpriz yapıp gelmesi. gerçi izmirli için özel davet lazım. diğer arkadaş da aramadan asla öyle bişi yapmaz.

itiraf etmeliyim ahmet'den çok aklım spor arkadaşım da. dün bişeyler oldu, şüphelirimi haklı çıkaran bişeyler. ama ortada kelimeye dökülmüş bişey de yok. sonuçta gerçek hayatta bu tür meseleleri konuşmak bu konulara bi şekilde giriş yapmak zor bişey. o bu konularda benden daha özgür fikirli. bi süre yurtdışında yaşamasının verdiği bi esneklik ve rahatlık var her konuda. belki bu yüzden yanında kendimi rahat ve kendim gibi hissediyorum. bana içki içme diyen ahmet gibi biri değil, yada ilerleyen zamanda kendisine benzememi isteyecek olan şems gibi değil. kendi gibi biri, aslında geçen de dedim bana benziyor diye. dostlarım dışında ilk defa birinin yanında otokontrole gerek kalmadan hareket ediyorum. onu tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum.

foto=businessweek.com

1 yorum:

  1. senin adına çok sevindim. tabi ahmetin gelmesine değil. spor arkadaşının yanında rahat olman ve şüphelerinin haklı çıkması gibi. ben dedim hislerin doğru çıkıcak diye değil mi? :)) ahmetin gelmesine heyecanlanman doğal sonuçta ilk defa arkadaş gibi olucaksınız. neyse ben burda baya uzun yazmak isterim aslında ama sıkmamak gerek. iyi eğlenceler size :)

    YanıtlaSil