2 Ekim 2010 Cumartesi

hem kararsız hem titiz

arkadaşıma sonunda bulduk bi ev. maltepe taraflarında, işinede yakın bi yer. aslında dün görüşmüştük de arkadaş oldukça kararsız bi tip olunca bugünde gezindik biraz. sonunda ondan iyisini bulmayacağımızı anlayıp adamı aradık. biraz tafra yaptı ama biz yani müşteri her durumda haklı sonuçta.

arkadaş evleneceği için spotçudan ucuz eşyalarla evi dizmekte istemedi. hafta içinde nişanlısı gelecek mobilya bakacaklar birlikte. epey bi masrafın içine giriyor anlayacağınız. ama güzel bi heyecan. hiç off da demiyor onca şeye rağmen. imrenmedim desem yalan olur.

bu arada arkadaşa daldım yaklaşık geçen pazardan beri izmirliyi görmedim, üstelik 4 gündür aramadım bile kızı. ee bugün o arayınca haklı sitemini de işittim tabi. yarın günümün bi kısmını ona ayıracağım. hatta arkadaşımıda alıp üçümüz birlikte biyerlere gidip oturabiliriz belki. gerçi izmirli ile yüzyüze bakışırken arkadaşın durumlarını dinlemek ve evlilik heyecanını gözlemlemek kız da nasıl bi etki yapar bilmiyorum. bakıcaz artık.

foto= mimaristil.com

2 yorum:

  1. Artik nasil umarsiz biri gibi gorunuyorsan, kizin senden bi beklentisi yok bence. o yuzden merak etme bu konular onun uzerinde herhangi bi etki birakmicak.

    YanıtlaSil
  2. ozge, yok yok :) öyle çok umarsızda değilim ama yoğunlukta unutulabiliyor. sonra ararım sonra ararım derken.

    YanıtlaSil