7 Aralık 2010 Salı

saçma düşünceler :)

haftaya onun sesiyle başlamak dışında tek güzel bişey olmadı gün boyunca. iş yoğunluğu, stres altında ben dahil saçmalayan insanlar, haftanın ilk gününe adapte olamayanlar. neyseki kimseyle dalaşmadan işlerin çoğunu bitirerek bitti gün. tabii ben de bittim. eve zor attım kendimi. sıcak uzun bi duş sonrası kafayı vurup yattım. annemlerin telefonuyla uyandım, evde biraz sorun çıkarmış benim küçük. bi yarım saat içini döktü de rahatladı kadın, sonrasında da kardeşle konuştum. o da kendince haklı. nesil farkları falan. allahtan uzağımda böyle şeyler içine düşmüyorum :) aile görüşmeleri sonrası yakışıklıyı aradım. "ezel" dizisini izliyormuş. bi kere denk gelmiştim o diziye. işyerinde öve öve bitirememişlerdi de neymiş diye bakmıştım. kurtlar vadisi modunda bişi olduğunu görünce fazla bakamamıştım. neyse, işte yakışıklı izliyormuş. "dizine mani olmiim, bitince sen ara" dedim. aradı 11 gibi, konuştuk uzun uzun. onunda işler yoğunmuş bu hafta. bi de biraz hastalanmış dünden sonra. soğuk almış gibi sesi, bi de burnu akıyomuş. kıyamam :( annesi bakıyomuş zaten. yine de ben de bakardım ona :) uyuyunca da bakardım hatta :) zaten uykum da yok akşamdan uyuyunca. dünkü çektiğimiz fotoğraflara bakıyorum, bi de haber-blog falan dolanıyorum uykum gelsin diye.

haa bu arada dün yakışıklının yüzüne sakallarım batınca sabahtan tamamını kestim, bıyıkları da azalttım epey. keserken de "şimdi burada olsada şu taze yüzümü yüzüne sürsem" diye düşündüm :) acaba o da böyle saçma şeyler düşünüyo mu hakkımda, cidden merak ediyorum. meraktan ziyade istek gibi bişey benimki :) öyle işte...........

foto=mienmagazine.com

7 yorum:

  1. dün gece
    seni sevdiğimi söyleyecektim
    sana ihtiyacım var diyecektim
    nedense sustum :)



    aşıksın olum sen :))))))))))))))))
    taze tıraşsız yüz sürmeler filan :D
    aşk işte; 45inden sonra da gelebiliyo :P

    YanıtlaSil
  2. merak deyince aklına biri geliyor mu? :)))

    cidden çok seviniyorum bu düşüncelerine. ama emin ol ki onun aklında sanırım seninkine yakın şeyler vardır. hiç bir duygu karşılıksız kalmaz derler hani.

    YanıtlaSil
  3. aileden uzakta olmak her zaman daha iyi geliyor bana. sorunlara uzak, kısa tatillerde çekişmeler yaşamadan tekrar kendi evine dönebilmek. özgürlük :)

    ah minel aşk, yaktın aliyi :)

    YanıtlaSil
  4. onu ah minel aşk yaktı, bizi de ah neredesin aşk:))

    YanıtlaSil
  5. zaten saçmalama lüksüdür demişler efendim, demekki pek doğru yoldasın;)

    YanıtlaSil
  6. Seviyorsun-saçmalamıyorsun.

    Ki saçmaladın diyelim böyle mutluysan varsın saçmala.

    Zaten aşkın içinde çoğu zaman da saçma düşünceler yer almaz mı? Hep mantıklı mı olucağız yahu?

    Aynen böyle devam... =)

    Şimdilik adsız

    YanıtlaSil