19 Şubat 2011 Cumartesi

aynı dili konuşmak

ilginç bi fanteziyi yapmak gibi bişey şuanda yaptığım. heyecan verici. çünkü yakışıklı dizimde uyuyor ve ben böyle bi anı tam içindeyken yazmak istedim.

yemek hazırladık birlikte, yedik bi güzel. sonra uykusu geldi, mayıştı dizimde. uyandırmaya kıyamıyorum şuanda. tv'a bakıyorum bi yandan, bi yandan da saçlarını okşuyorum.

o kadar mutlu o kadar huzurluyum ki, sayesinde tanrıyla daha da barıştım adeta. şükretmeyi öğrendim. onu karşıma çıkardığı için, eskiden kafamı allak bullak eden ufak sorunlardan arındığım için tanrıya şükrediyorum. hani bundan fazla nasıl mutlu olabilirim hayal edemiyorum. zaten bu bile hayal edebileceğimin üstünde. ama bu uyumun en önemli sebebi biçok konuda aynı dili konuşuyor olmamız. yani bazen öyle bişey yapıyor ki, bi sn beklese o şeyi ben yapacakmışım gibi oluyor. olur olmaz gelip arkamdan sarılıyor mesela yada bi an ne söyleyeceksem o söylüyor bana.

herşey o kadar güzel ki, hani yazınca bile korkuyorum bişeyleri değiştirir mi bu diye. ama içimde saklaması da zor böyle yoğun hisleri.

neyse yazmaya devam etsem blogun en uzun yazısı olabilir. uyanmadan bitireyim.

sevgiyle kalın hepiniz.

5 yorum:

  1. :)) bu anın tadını çıkar bence de ama endişe etme o tür şeylerin bozulmasına da asla izin vermeyeceğini zaten biliyorum. dilini ısır bir tarafını kaşı ve tahtaya vur :D

    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. ah be ali, tam altın vuruş bir isim koymuşsun... "iletişimde kaybolma" cennetinde yasak elmayı bulmuşsun, mutlu oldum senin için...

    YanıtlaSil
  3. baştan beri kaç post girdiysen bi oku yazdıklarını:))
    en çok rastlanan cümleler:
    dizlerimde uyuyo,omzunda uyudum,omzumda uyudu:))
    ağladım,ağladı,ağladık:)

    söylemeden geçemezdim.çok dikkatimi çektide:))

    YanıtlaSil
  4. bebişlerim yaaaaaaaaaaaa.
    :))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  5. serhat, tamam tahtalara burayım :)

    neyfa, teşekkürler. beğendiğine sevindim.

    gencbiranne, ben ilk defa böyle bişey yasıyorum demedim. :) ama her seferinde ilk gibi oluyor, o da ayrı.

    x-coach, tam da öyle. ben ona bazen bebek diyorum :)

    YanıtlaSil