14 Şubat 2011 Pazartesi

sevgililer günü & kandil

"sen hayatıma giren en güzel şeysin. 

sen benim hayatımı anlamlı kılan tek şeysin. 
sevgilim, güzel sevgilim, yakışıklı sevgilim. 
hayatın bana verdiği en güzel hediyem.
iyi ki varsın ve iyi ki yanımdasın.

seni tanıdığım için o kadar şanslıyım ki
yanında o kadar mutlu ve huzurluyum ki, 
kelimelerle anlatamam"


gibi şeyler söyledim bu akşam cesaretimi toplayıp. hayatımın en güzel akşamlarından biriydi ve net söyleyebilirim ki en özel 14 şubat'ıydı. herkesin, evlilerin, bekarların, yalnızların yada sevgilisi olanların, herkesin sevgililer günü kutlu olsun yeniden. ayrıca mevlid kandilinizde kutlu olsun.

herkese sevgiler

4 yorum:

  1. yüz üstü uzanıp ellerimi çenemin altında birleştirdim, bacaklarımı da birleştirip dizlerimden kırarak sallıyorum. Gözlerim buğulu, kolumdaki kendi hediyem künyeme bakıyorum.


    aaah ah.

    YanıtlaSil
  2. :)) bimukabele efem teşekkür ederiz...
    x:))) sen harcanıyorsun ankarada.... senin gibi biri istanbulda olmalı...

    YanıtlaSil
  3. Ahhh, ahh....

    Uzun zamandır gözlerim ıslanmamıştı

    YanıtlaSil
  4. x-coach, canım yaaa.. öyle tarifleme. içim cızladı şimdi. sen daha mutlu olacaksın gör bak. okuycaz hepimiz.

    neyfa, evet evet. yap baskıyı. x-coach istanbul'a gelsin diye. hatta kampanya falan başlatalım. koordinator de serhat olsun :)

    ganimedeski, off. ya. keşke yazmasaydım. ama ne yalan söyliim benimde gözlerim doldu bu sözlerin ardından.

    YanıtlaSil