27 Şubat 2011 Pazar

nutella tadında zamanlar


sorunları birer birer aşıyoruz. kimini konuşarak kimini başka şekillerde :)
tabii kolay olmuyor. şu yaşa gelmiş koca adamlar telefonun bi ucunda ağladığımız da oluyor, kahkahalarla güldüğümüz de. hoş şimdi yine "sizin kadar ağlak adamlar görmedim" gibi bi yorum gelecek ama cidden insan bazen ancak ağlayarak rahatlayabiliyor yada çözebiliyor içindeki kini, pişmanlığı yada karmaşayı. illa bi sebep lazım değil yani. ayrıca iddia edildiği gibi erkekler ağlamaz diye bişey yok. sadece gizli ağlar diyeyim :) yoksa insanın kalbi taş olur. cidden hiç gözyaşı dökmeyen ve bunla da övünen insandan korkarım ben.

neyse ben yine bize döneyim. biraraya gelince herşey daha kolay oluyor bizim için. konuşuyoruz işten aileden, güzel sözler ediyoruz birbirimize aralarda, sonra sarılıyoruz sıkıca, hatta o halde uyuyoruz. daha doğrusu uyuyorum :) nedendir anlamıyorum yanında çok kısa süre içinde uykuya dalıyorum. yaşlılıktandır diyeceğim ama yok yok demiim :) işte uyuyorum ya, o benim yüzümle saçımla kolumla burnumla falan oynuyomuş. çok tatlı oluyomuşum falan :)

bunun dışında sinema ve yemek iki ortak zevkimiz. ya film izliyoruz ya yemek yapıyoruz kalan vakitlerde. bazen abartıp saat gece 11de üstteki gibi bişey yapıp yediğimiz de oluyor. neyseki sportif adamlarız da gidiyor bişekilde o kaloriler. yoksa onun da iddia ettiği gibi 150 kilo olurduk ikimizde.

böyle böyle geçiyor zamanımız. mutluyum yani. üstelik durup arada "neden herşey bu kadar doğru ve düzgün işliyor" diye sormayacak kadar mutlu......

13 yorum:

  1. bende korkarım ağlamayandan.
    daha acımasız oluyolar hayata karşı.

    zorlukları başka biçimde aşıyormuşsunuz ya; işte biz o detayları da merak ediyoruz blogosferinin sakinleri olarak.

    senin kadar ağlak adamı ben gördüm; hemde yakınen tanıyorum ayrıca; ben. lol.

    siz ne kadar ileri gittiniz ki de birlikte olunca uyumak 'birlikte yaptığımız aktiviteler' arasına girdi? bak sana söylüyorum; yaşın geçiyor (:P), biraz bence başka alanlara yönelin (aaaaa. bunları ben söylemeyeyim size!!!).

    bi gün geliyim istanbul'a da bana da yemek yapın be. valla bak. o nutella ile ne yaptığınızı merak ettim hatta (aklınıza ne geldi? içiniz fesat; başka birşey demiyorum).

    gelelim asıl konuya. ben bile 150kg olmadıktan sonra (düşün; spor yapmıyorum-daha doğrusu yapamıyorum; seks hayatım yok, gece danette'ler filan yiyorum) size bişey olmaz. duymıyım bidaha :PPPP


    xoxo
    K.

    YanıtlaSil
  2. ilk paragraftaki taşı hiç üstüme alınmadım hııh :)))
    bu arada coach sana bayılıyorum yaa,tercümanımsın adeta:)
    son olarak tabaktaki vıcık şey ne anlayamadım:/

    YanıtlaSil
  3. mümkünse sormada hatta düşünmede mutlu ol ve sorgulama yahuu.

    :)) bak nutellayıda koymuş gidip dolaptan alıp kaşıklamazmıyım şimdi :P :D

    YanıtlaSil
  4. o borcam kapağı dahilinde sergilenen ve vıcık görünüşlü sarı şeyi soruyosun di mi?

    pudingdir puding.
    lol.

    YanıtlaSil
  5. valla yaf buradaki ürün ne olaki?

    YanıtlaSil
  6. irmik tatlısı :))

    harika olmuştu. sevgili elinden olunca bi de :)

    YanıtlaSil
  7. coach bunlar napıyodur sence nutellalar,vıcık vıcık tatlılar:))

    YanıtlaSil
  8. irmik mi alla alla, nutellayla mı yediniz, hakikaten yaf noluyo :))))

    YanıtlaSil
  9. aklıma bazı şeyler geliyor şekerim de, dillendiremiyorum.
    malum, benim bir çizgim var ve bu çizgiden çıkamam. :P

    ama bence irmik helvası ile nutella yenmezzzzzzzz...
    bilemicemmm.

    YanıtlaSil
  10. unuttum iki seferdir;
    minik ay, yarın seninle çıkalım da kadıköy'den şu adamcağıza 6'lı tatlı kasesi filan alalım. baksana, borcam kapağında ikram ediyor tatlıları. yazık valla.
    işte. hiç belli değil. daha geçenlerde çekti altına bir audi a5'i. bari demesin çocukcağız bir tatlı kasesi mi alamıyorsun diye.
    taam. ok. yarın saat 18.00'de Kadıköy iskelesinde. Yakama kırmızı otriş alıcam, öyle tanırsın beni.
    xoxo.

    YanıtlaSil
  11. ok yarın saat 18'de kadiköyde bekliyor olacağım seni:))

    YanıtlaSil
  12. yazını okumadım heralde sende bıraktığım gibisin yine eşcinsellikten vazgeçmedin anladığım kadarıyla neyse sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  13. içiniz ne fena :)

    nutellayı sos niyetine aldık. sadece sos. ama sayenizde o tatlı gözümde artık başka şeylere hizmet edecek bişey olarak duruyor aklımda :))
    ayrıca o tatlı vıcık vıcık değildi :) donmuştu bekleyince, iyiydi kıvamı yani.

    tatlı kasesi olayı da fena değilmiş
    çeyiz diziyorum artık :)

    YanıtlaSil