13 Haziran 2011 Pazartesi

beyinsiz 50%

pek aktif olarak içinde olmasam da bugün bi arkadaşımın "bi bak" diye yolladığı copy-paste dialogla şahit oldum sosyal medya'daki bazı muhabbetlere. konu seçimdi. toplumun 50%'sine demedik laf kalmıyordu. cahil, aptal, beyinsiz, duyarsız gibi. üstelik bunu yapanlar kendini demokratik yada çağdaş olarak tanımlayan bi kitleydi. sabırla okudum uzun tartışmayı. ama biraz gerildim biraz üzüldüm insanların bi parti için milyonlarca insanı bi anda kestirip atmasına.

eve gelirken aklıma takıldı yine.
bunu yapan insanların o aşağıladıkları 50%yi aslında kendileri gibi düşünmeye zorladıkları ve bunu başaramadıkları için onları aşağıladıkları gerçeği.

şimdi daha sert şeyler söyleyip ben de kimseyi kırmak istemem ama temennim ırkından, dininden, mezhebinden, fikrinden, sevgisinden ötürü kimse aşağılanmasın. herkes demokrasiyi, eşitliği gerçekten anlasın, hazmetsin ve benimsesin. ötekine olan tepkisi nefret değil, saygı olsun.

4 yorum:

  1. biseksüel, yazını okudum ve düşüncelerine katılıyorum gerçekten ve açıkçası tebrik de ettim içimden demokrat düşündüğün için.Fakat benim öfkem milli iradenin vermiş olduğu karara değil.Keşke sadece "milli iradenin" rol oynadığı, dış etkenlerin hiç etkilemediği bir seçim olsaydı da ben de bi fair play olarak hak ediyorlar deseydim.Ama seçimden sonra oturduğum semtte -hiç alışık olmadığımız bi şekilde- araba konvoyları geçti.Kornalar eşliğinde "sana verilen oylar g***ne girsin CHP" sloganları atıldı.
    Bugün saçımı kestirmeye gittim.Seçim muhabbeti açıldı."AK parti gene CHP'yi s**ti attı". diyorlar.
    Bu davranışları sergileyen bir kesime demokrasinin yakışmadığı düşünüyorum.

    Tabi ki herkes aynı düşünmemeli.Fakat önce "düşünebilmeli".

    YanıtlaSil
  2. ah tatlim super bi yorum yapmissin :D asdasdasdasd

    YanıtlaSil
  3. heh heh valla b'cim demohrasi palavra, her zaman olduğu gibi seçimi Amerika kazandı.. Ilımlı İslamcı Federe bir devlet kurulacak, ortadoğuya bekçilik edecek. Valla referandumdan sonra artık gayet lakayt bir tavırla izliyorum olanları.. Seçim sonucu da tam tahmin ettiğim gibi çıktı 2 farkla.. her ne kadar lakayt izlesem de görmeyi unutmadık şükür...

    YanıtlaSil