16 Haziran 2011 Perşembe

evli, mutlu, çocuklu

dünya ne küçük.

3 sene kadar önce yazıştığım biri vardı. o dönem günübirlik şeyler yaşamak için yazıştıklarımdan farklı biriydi. aramızda da bişey olmamıştı zaten. epey bi konuşma sonrası cesaret edip buluşmuştuk ama onun bu konulara karşı korkuları tereddütleri beni rahatsız etmişti diye bi daha aramamıştım. o da aramadı.

bugün ona denk geldim öğle yemeğinde. arkadaşlarla otururken çapraz masada gördüm adamı ve hemen tanıdım ama onun beni tanımadığını düşündüm önce, hatta tanımamasını istedim içimden. bi adamla yemek yiyordu zaten, sevgilisi bile olabilir diye geçti aklımdan. yemeği bitmiş gidiyorken kalkıp yanıma geldi. ben şaşırdım tabi, merhabalaştık. biraz korktum arkadaşlarımın yanında saçma bişey söyleyebilir diye. kalktım ve masadan az uzaklaştırmak için yürüdüm. halimi hatırımı falan sordu. nezaketen ben de aynısını sordum. benle buluştuğu zamanları atlatıp, evlendiğini söyledi. hatta bir de oğlu olmuş. 2 aylık. benim evlilik yada hayatımda birileri olup olmadığını sordu. "yok" dedim, "yalnızım hala" falan dedim. üzülür gibi oldu. başladı bana telkin vermeye. iyi niyetle de olsa sözlerinden o kadar rahatsız oldum ki "korkma, inan korktuğun kadar zor değil" türü bikaç cümleden sonra dayanamayıp kendimden bile beklemediğim bişey yaptım. "dürüst olayım mı, aslında yalnız değilim" dedim. bizim konuşma uzayınca, arkadaşı da kapı önünde sigara içicem diye işaret edip dışarı çıktı. "eee" dedi o da. "hayatımda biri var, bir erkek". birden gülümsedi sesli bi şekilde. sormasına izin vermeden. "ve herşey çok güzel gidiyor" dedim. ben nasihatlerine devam edecek diye beklerken "onu seviyor musun" diye sordu. "evet, çook" dedim. "bunu duyduğuma gerçekten sevindim" dedi gözleri gülerek. bu sefer ben de gülümsedim. ama bi garip oldum, tanımadığım birine bu kadar özel bişeyi anlattığım için. mutluluk, şaşkınlık, korku karışık. arkadaşı camdan bekliyorum diye işaret edince "gitmeliyim" dedi. tokalaşırken "yanlış anlamazsan konuşmak için arayabilir miyim seni sonra" diye sordu çekinerek. "buna gerek var mı" diye paylar gibi cevap verdim ben de. "ya yanlış anlama, sadece konuşmak için" dedi. niye yaptım bilmem ama verdim numaramı, o da verdi numarasını.

henüz aramadı ve umarım aramaz. ama bi yanımda aramasını istiyor. çünkü gerçek hayattan birine sevgimi ve sevgilimi anlatmak acaip hoşuma gitti sanırım.

foto=flickr, occhiovivo

18 yorum:

  1. Birisini sevdiğini, onunla mutlu olduğunu, ona taptığını birileriyle paylaşmak,birilerine anlatmak istemek...
    Sanırım aynı duyguları taşıyoruz senle :) Ben de bunu kimseye söyleyemediğim için patlıyorum bazen içimde tutmaktan.Buraya yazıyorum bu yüzden :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel yaziyorsun. Okumak cok keyifli oluyor. Insan devamli kendi hayatiyla burun buruna kaldigi icin baskasinin hikayelerini okumak rahatlatici oluyor. Basarilar, mutluluklar!

    YanıtlaSil
  3. bence en iyi cevabı vermişsin :)) ama numaranı vermek biraz hata olmuş gibi. ararsa yakışıklı çıksın telefona :D

    YanıtlaSil
  4. evet oyle... gercek hayattan birine gercekleri anlatabilmek gercekten guzel

    YanıtlaSil
  5. bi' bi'şler siz tanışsanıza kuzum! sevgililerinizle birlikte birbirinize akşam oturmasına, çay içmeye felan gidersiniz...

    YanıtlaSil
  6. paylaştıkça gerçek diye boşuna dememişler... arar umarım:)

    YanıtlaSil
  7. ben bibiş ve biseksüel bibiş'e mi dedin karakedi? Anlamadım :)

    YanıtlaSil
  8. evet kuzum; sen de bi' değilmisin yoksa? bi+bi = bibiş! yapmaz mı? yapar... oturrr sıfır! :)

    YanıtlaSil
  9. ahahaha bi şöyle matematiğim olmadı beee! vaay bee! :)

    YanıtlaSil
  10. bi'adam, evet paylaşmak gercekten güzel bişey hatta gereksinim. bunu onla konuşurken daha iyi anladım.

    adsız, teşekkürler. aslında ben de başka blogları okurken aynı şeyi hissediyorum.

    serhat, uff, ağzını hayra aç :) gerçi bu konularda benden daha anlayışlı olacağı muhakkak.

    YanıtlaSil
  11. ozge, insanın 3. bi kişiye birisini sevdiğini anlatması çok yaşadığım bişey değilmiş aslında. ama güzelmiş.

    karakedi, hahaha. tanışmak. yakışıklı ne der hiç bi fikrim yok. zaten adamdan öyle bi talep de gelmedi :) ama sen şimdi şu bi'adam'la tanış mı diyosun. ya onlar çok romantik bea, biz geriliriz yanlarında iki öküz gibi görünürüz :)

    neyfa, çok güzel demişsin. paylaştıkça gerçek. bu arada aradı.

    YanıtlaSil
  12. ahahahah geriliriz dedi yaa :) Neden gerilesiniz ki :) Ama tecrübeli birileriyle görüşmek bizi heycanlandırır o ayrı:) Tabi kii öküz falan da değilsiniz hep haksızlık yapıosun kendine.
    Bitanem "Bizim hiç arkadaşımız yok dert paylaşacağımız, bizim arkadaşımız olsun." diyo dudağını sarkıtıp hep.
    Sonuç olarak, size uyarsa biz varız! yani :)

    YanıtlaSil
  13. biseksüelgili açsın sanmıyorum 18 yaşında tineycır.. :P

    YanıtlaSil
  14. bi'adam, ben o dudak bükmeleri iyi bilirim :) bak yüzüm güldü o hali geldi de gözümün önüne. tanış olmak olayına gelince henüz bu tür bişeyi ona açıcak cesaretim yok. ondan da öyle bi talep gelmedi ama bilmem belki isterse olabilir hani.

    x-coach, delisin sen deli :) hemen bir yarışma formatı uydurup kılçık jüri yapıyorum seni. rating rekorları kırıyosun, anlaştık :)

    YanıtlaSil
  15. peki :) seni zor durumda da bırakmak istemem ama sorarsın yakışıklıya, isterseniz, haber verirsin :)

    x-coach tineycır ben miyim :) ahhah

    YanıtlaSil
  16. MERHABA EVLİ ÇİFTLER, BEN BARIŞ 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0551 167 05 95 HOSCAKALIN...
    NOT: Gayler aramasın...

    YanıtlaSil
  17. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ SEMPATİK KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM. İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURADAYIM. WHATSAaP ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. ;)

    ( 0554 114 74 11 )

    HOŞÇAKALIN......

    YanıtlaSil