24 Aralık 2009 Perşembe

birşeyler koptu sanki

bugün kötüydüm öğleden sonra. hani böyle bazen elinize bir kağıt alırda yarım saatte okuyamazsanız, okusanızda anlayamazsınızya. ama aklınızda bomboştur ya, işte öyleydim. arkadaşlara söyleyip çıktım erkenden. eve gelmeye niyetlenmişken, ortamını sevdiğim sakin düzgün bi kafenin önünde durdum, arabadan kitabımı aldım ve içeri geçtim. kapıya yakın bir yere oturdum. kahvemi içiyorum, biyandanda kitaba odaklanmaya çalışıyorum. o sırada çalan şarkıya kulak kesildim. kimin söylediğini bilmiyorum ama şarkının bi yerinde "i don't want to see the light of day without you anymore" gibi bi söz geçiyordu. nasıl bir ruh halindeydiysem, nasıl yalnız ve çaresiz hissettiysem o an artık başladım sessizce ağlamaya. ama nasıl diim, elimde değil gözümden yaş kendiliğinden akıyor. mekan neredeyse boştu ama yinede kendimi toparlayıp yüzümdeki ıslaklığı sildim hemen. bir kahve daha istedim. sanırım biraz daha iyi hissettim ağladıktan sonra. hani nasıl denir, yüreğim hafifledi. bazı şeylerin elimde olmadığını söyledim kendi kendime. heleki bu şey bir insanın kalbi ve hayatı ise bunun bazen neredeyse imkansız olduğunu.

sonra ahmet'in sesini duymak istedim. telefonundan aradım, çaldı çaldı ama açmadı. bikaç dakika sonra bi daha aradım ama bu defa telefonu meşgule aldı. bu sefer ağlamadım ama içimden bişeyler koptu sanki. keşke açsaydı dedim içimden ama açmadı. yada keşke hemen sonra arasaydı diye iç geçirdim ama aramadı. hala aramadı.

foto=flickr,de vil Ψ

1 yorum:

  1. üzmeyin kendinizi lütfen.sizi anliyorum.acinizi anliyorum,,,benim acımda oldukça taze...taze tutmak istemesemde fast biri olmadiğimdan taze mlsf ve bunu paylasmak istedigim insanlar ozellikle kadinlar daha baska sekillerde yaklasiyorlar:((( igrenclik yani...
    belki bu yuzden blogunuzdayimdir.kim bilir?
    siz benim yanimda olmak bana destek vermek istemistiniz.eger hala oradaysaniz sizin icin gmail adresi almak istiyorum.
    insanca sizi dinlerim.ister misiniz?

    YanıtlaSil